Grupul MOL transmite însă că are suficiente stocuri pentru a acoperi necesitățile de carburanți din Ungaria deși cererea a crescut, scrie MTI.
"Aş dori să subliniez că MOL este în continuare în măsură să aprovizioneze ţara cu carburanţi în situaţia actuală. Cu toate acestea, presiunile la adresa benzinăriilor trebuie să revină la un nivel apropiat de cel anterior. Acesta este cel mai important pas deoarece cererea a crescut semnificativ, de pe o parte ca urmare a traficului de tranzit prin Ungaria iar de pe altă parte ca urmare a creşterii turismului în scopul alimentării cu combustibil. În ţările vecine, preţul pentru un litru de combustibil este cu 100-150 de forinţi mai mare decât în Ungaria aşa că fiecare transportator aflat în tranzit vrea să îşi facă plinul în Ungaria", transmite directorul general de la MOL, Zsolt Hernadi.
Pe de altă parte, ministrul român al Energiei, Virgil Popescu, s-a hazardat să acuze Ungaria pentru creșterea la 11 lei/litru a prețului la carburanți, spunând că această scumpire a fost provocată de benzinăriile MOL "dacă ar fi fost mai atenţi, acest lucru nu s-ar fi întâmplat".
MOL a scumpit prețurile la benzină și motorină în România deoarece are un deficit de benzină și motorină pe piața din România.