Singapore Airlines a prezentat scuze publice și s-a oferit să plătească despăgubiri pasagerilor răniți în timpul zborului dintre Londra și Singapore, potrivit BBC.
Compania aeriană a anunțat că se oferă să plătească 10.000 de dolari celor care au suferit răni ușoare, într-un mesaj publicat pe Facebook.
Pentru pasagerii cu răni mai grave, compania aeriană oferă „o plată în avans de 25.000 dolari pentru a răspunde nevoilor lor imediate” și discuții ulterioare pentru a răspunde „nevoilor specifice”. Compania a mai oferit compensații mai mici celorlalți clienți pentru cheltuieli imediate provocate de întârzieri și devieri de parcurs.
Un pasager britanic în vârstă de 73 de ani a murit și alte zeci au fost rănite în luna mai atunci când zborul SQ 321 a întâmpinat turbulențe peste Myanmar. Avionul s-a prăbușit în gol circa 54 de metri și ulterior a aterizat de urgență în Thailanda. Peste o sută de persoane care se aflau în avion au fost tratate în spitalul din Bangkok.
Incidentul a atras atenția asupra practicilor legate de centurile de siguranță, deoarece companiile aeriene permit pasagerilor să nu le folosească în condiții normale de croazieră.
(sursa: Mediafax)