x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Războiul din familia Lacoste s-a încheiat cu pierderea brandului

Războiul din familia Lacoste s-a încheiat cu pierderea brandului

de IncomeMagazine    |    08 Noi 2012   •   08:07
Războiul din familia Lacoste s-a încheiat cu pierderea brandului
Lacoste a devenit brand elveţian. Sophie Lacoste Dournel  a anunţat, prin intermendiului unui comunicat de presă, că a cedat 28% din acţiunile sale către familia elveţiană Maus, acţionarul majoritar.

Este punctul culminant al unei lungi vrajbe în familia Lacoste. După înlăturarea tatălui său de la conducerea companiei, luna trecută, Sophie Lacoste Dournel a anunțat, astăzi, că a cedat partea sa de acțiuni grupului Maus, care deţinea deja  35% din total.

Sophie Lacoste Dournel a anunțat într-o declarație că “orice acțiune întreprinsă de două grupuri opuse ar dăuna afacerii și angajaților”.

Citeste AICI despre acest scandal


Citeste si
Top 10 cele mai educate ţări din lume
Lovitura de marketing a secolului
Practici ilegale la Ikea Franţa
Record de încasări pentru Skyfall

×
Subiecte în articol: Sophie Lacoste Dournel Maus