Reuniunea NATO de la București a avut, conform datelor companiei de monitorizare mediaTRUST, o mediatizare pe măsură unui astfel de eveniment, înregistrând aproape 3.000 de materiale în presa din România (presă scrisă, radio, TV, online si social media) și 235 de materiale în presa online din Republica Moldova, în doar 2 zile, 29 și 30 noiembrie.
Secretarul General al NATO, Jens Stoltenberg, cel mai mediatizat dintre liderii participanți la reuniunea NATO de la București. El a fost menționat în peste 2.000 materiale în presa din România, secretarul de stat american, Antony Blinken a avut aproape 800 referințe, președintele României, Klaus Iohannis 660 menționări, Dmytro Kuleba, ministrul de Externe al Ucrainei a fost menționat de aproape 500 ori iar Ministrul Afacerilor Externe al României, Bogdan Aurescu a fost citat în aproape 600 materiale în cele 2 zile, 29-30 noiembrie.
Site-urile de știri românești au publicat cele mai multe materiale despre reuniunea NATO, peste 1.600.
În cele 2 zile monitorizate la TV în România, reuniunea NATO a înregistrat peste 500 mențiuni.
Din calculul audienței generale la TV, fiecare român a intrat în contact cu mesajele transmise de televiziuni despre reuniunea NATO în medie de peste 3 ori de ori în cele 2 zile monitorizate (ajungând la 56,354,000 de contacte).
În cele două zile presa scrisă din România a publicat 29 articole despre reuniunea Miniștrilor de Externe ai țărilor NATO.