x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Sondaj: francezii – inovatori, britanicii – motivaţi, americanii – cei mai buni

Sondaj: francezii – inovatori, britanicii – motivaţi, americanii – cei mai buni

15 Dec 2010   •   21:58

 Într-o postare publicată marţi pe blogul LinkedIn sunt enumerate “expresiile cel mai des folosite anul trecut la 85 milioane de profiluri” profesionale postate online pe site, informează AFP, citată de Agerpres. În Franţa, ca şi în Germania, Italia şi Olanda, cuvântul care apare cel mai des este “inovator”, iar în Marea-Britanie  ­- “motivat”. Brazilienii, spaniolii şi indienii se consideră de cele mai multe ori “dinamici”, iar americanii, australienii şi canadienii au tendinţa să insiste pe “ampla lor experienţă”.

LinkedIn, site american lansat în 2003, este disponibil în şase limbi. Orientat spre sectorul cadrelor superioare şi conducătorilor de companii, el permite celor înscrişi să-şi posteze CV-ul şi să urmărească noutăţile din domeniul lor de activitate.

×