Compania solicită instanţei ca prin hotărârea ce se va pronunţa să dispună anularea în parte a unor decizii.
„Anularea în parte a art. 1 din Ordinul A.N.R.M. nr. 229/2021 în privinţa tarifelor stabilite în Anexa 1 şi Anexa 3 şi, în mod corespunzător, a Anexelor 1 şi 3 ale Ordinului 229/2021 şi, pe cale de consecinţă, obligarea A.N.R.M. la emiterea unui nou ordin pentru aprobarea tarifelor de transport prin Sistemul naţional de transport al ţiţeiului, gazolinei, condensatului şi etanului pentru anul 2022, care să includă tarife modificate în mod corespunzător în privinţa tarifelor din ţară (Anexa 1) şi a tarifelor din import pentru rafinăriile din Bazinul Ploieşti (Anexa 3); Anularea în parte a art. 3-8 din Anexa la Ordinul A.N.R.M. nr. 53/2008, precum şi obligarea ANRM la emiterea unui nou ordin prin care să completeze în mod corespunzător Ordinul nr. 53/2008; Obligarea pârâtei la plata cheltuielilor de judecată“, se arată în raportul publicat de Conpet la BVB.
Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 13/2010 se referă la tariful aplicat în activitatea de transport al ţiţeiului, gazolinei, condensatului şi etanului din ţară, care este stabilit la 105,5 lei pe tonă şi care nu include consumurile tehnologice şi TVA.
(sursa: Mediafax)