x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Antena 1, lider de audienţa la nivelul întregii zile

Antena 1, lider de audienţa la nivelul întregii zile

28 Iul 2014   •   09:52
Antena 1, lider de audienţa la nivelul întregii zile
Sursa foto: Gabriela Arsenie/Gabriela Arsenie

Conform Kantar Media; Copyright: ARMADATA S.R.L., Antena 1 a fost vineri, 25 iulie lider absolut de audienţă la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public. Aşa se face că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1” a înregistrat o audienţă medie de 2,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18 procente, în timp ce ProTv se situa pe pozitia secundă cu 2,6 puncte de rating şi 16,2% cota de piata.

La nivelul întregului public din mediul urban la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 3,1 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă, în timp ce ProTV obţinea o medie de doar 2,5 puncte de rating şi 12,6 procente din cota de piaţă.

Vineri, 25 iulie, Antena 1 a fost, de asemenea, lider de audienţă şi în prime-time, intervalul cuprins între 19.00-23.00, atât la nivelul întregului public din mediul urban, cît şi la nivelul întregului public din ţară. Aşa se face că, pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1” a înregistrat în prime-time o audienţă medie de 6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,5 procente, peste ProTv care se situează pe locul al doilea cu 5,1 puncte de rating şi 13,4% cota de piata.

Tot vineri, 25 iulie, emisiunea "Acces direct” difuzată între 16.57-19.00, a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, "Acces direct” a înregistrat o audienţă medie de 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,1 procente, în timp ce ProTv se situa pe locul al doilea cu 3,2 puncte de rating şi 15,8% cota de piata.
La nivelul întregului public din mediul urban, "Acces direct” a obţinut o audienţă medie de 5,8 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, în timp ce ProTV obţinea o medie de doar 3,2 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă.

Ziua de vineri, 25 iulie, s-a încheiat la Antena 1 cu emisiunea "Splash! Vedete la apă”, difuzată între 20.30-23.59, care a fost şi ea lider incontestabil de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public. Aşa se face că, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, showul "Splash! Vedete la apa” a înregistrat o audienţă medie de 7,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,1 procente, în timp ce ProTv se situa pe pozitia secundă cu 5,7 puncte de rating şi 16,5% cota de piata.

La nivelul întregului public din mediul urban diferenţa este şi mai mare, Antena 1 înregistrând o audienţă medie de 7,1 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, în timp ce ProTV obţinea doar 4,5 puncte de rating şi 11,1 procente din cota de piaţă.

×