"Din dragoste", emisiunea care a dat startul campaniei de a oferi telespectatorilor mai mult spectacol in luna decembrie, a fost miercuri seara lider absolut de audienta, in conditiile unei concurente acerbe.
Show-ul prezentat de Mircea Radu a durat mai mult, acesta fiind doar primul dintr-o serie din cadourile pregatite de Antena 1 pentru privitori. In decembrie, emisiunile de succes ale Antenei 1 vor avea editii prelungite, iar la sfarsit de an, telespectatorii vor putea urmari un program special de sarbatori."Din dragoste" a fost lider de audienta, miercuri seara, atat in randul intregului public din mediul urban (12,6% rating si 26,2% market share), cat si la categoria telespectatorilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani (10,4% rating si 24% market share). Aceasta performanta de audienta a fost cu atat mai notabila cu cat, pe intervalul orar de difuzare al emisiunii (20:15 - 22,30), Pro TV a difuzat productia cinematografica "Lectia de teroare" si apoi un meci din Champions League si s-a clasat abia pe locul al treilea ca rating, pe locul al doilea fiind TVR 1, cu filmul "Samuraiul cowboy" si cu prima parte a confruntarii electorale dintre candidatii ramasi in cursa pentru alegerile prezidentiale, Adrian Nastase si Traian Basescu.
Antena 1 a fost, de altfel, lider si in prime-time, ratingul inregistrat fiind de 10,9% in randul telespectatorilor din intreg mediul urban si de 9% in cadrul segmentului de public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. In acelasi interval orar, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea (6,3% pe intreg publicul urban), fiind surclasata de TVR 1 care a avut 8,2% rating.
Citește pe Antena3.ro