x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator ANTENA 2 a intrat in top 10 televiziuni

ANTENA 2 a intrat in top 10 televiziuni

04 Mar 2010   •   00:00
ANTENA 2  a intrat in top 10 televiziuni

In luna februarie a acestui an, la nici trei ani de la lansare, ANTENA 2 a intrat in top 10 televiziuni. Clasamentul este intocmit dupa rating-ul inregistrat in prime-time de posturile TV in randul tuturor telespectatorilor din mediul urban.

Ascensiunea rapida a postului condus de Mihai Gadea are loc nu doar de la un an la altul, ci salturi semnificative se inregistreaza de la o luna la alta. Astfel, in februarie 2009, in prime-time, ANTENA 2 avea, in medie,  89 000 de telespectatori, in ianuarie 2010, numarul romanilor care au urmarit emisiunile postului a ajuns la 109 000, pentru ca in februarie sa urce la 116 000.


Vorbe grele, revelatia clasamentului
Din punct de vedere al ratingului inregistrat de emisiuni, se poate trage concluzia ca romanii prefera sa urmareasca la Antena 2 productiile proprii ale postului: pe primul loc, in luna februarie, s-a situat editia speciala de Valentine's Day a show-ului Oanei Turcu si a lui Cristi Brancu, Confidential, "Te iubesc, pupa-te-as!". Agentul VIP, recte Cristi Brancu, se afla pe cel de al doilea loc, iar pe locul al treilea se situeaza "Gala premiilor confidential". Mihai Morar a avut, in medie, 142 000 de telespectatori la "Rai da' buni", iar Victor Ciutacu are, de la o luna la alta, un public din ce in ce mai numeros, la "Vorbe Grele". Talk-show-ul lui Ciutacu a cunoscut, de altfel, si cea mai spectaculoasa crestere: daca in februarie 2009, "Vorbe grele" avea in jur de 49 000 de telespectatori, in februarie 2010, in medie 111 000 romani au urmarit aceasta productie. Diana Munteanu Niculescu are, de asemenea, in medie, peste 100 000 de telespectatori la emisiunea "Conferinta de presa", transmisa sambata, la ANTENA 2, de la ora 21,00.

0-115329-untitled1.jpg
Sursa: GFK Romania; Copyright: ARMADATA SRL; Target: All Urban

×
Subiecte în articol: mass-media