Automatul de vânzare electronică a legitimaţiilor de călătorie pus în funcţiune vineri în Gara de Nord nu mai funcţuinează.
"Nu funcţionează comunicarea pe partea de card. Adică nu a funcţionat comunicarea dintre automat şi bancă, însă aparatul este în perioada de testare. Oricum, există monitorizare video, şi din câte am observat nu a fost nicio problemă cu automatul, nu s-a stins ecranul", ne-a declarat Aurel Vlaicu, directorul de marketing al CFR Călători.
De asemenea, acesta ne-a explicat că există permanent o persoană acolo care să ajute clienţii care apelează la automatul de vânzare electonică a biletelor de tren. "Am reinstruit ăi doamnele de la casele de bilete cu privire la acordarea unor informaţii elementare cu privire la utilizarea automatului, însă există o persoană care oferă asistenţă gratuită potenţialilor călători", a spus Vlaicu.
Automatul de 9.000 de euro
Investiţia în acest automat se ridică la 9.000 de euro. "Automatul este realizat la noi în ţară. Este un proiect comun al CFR Călători împreună cu centrul de Informatică a Căi Ferate şi a costat 9.000 de euro. Preţurile practicate de firmele care au astfel de automate pe piaţă este de peste 25.000 de euro", ne-a declarat Adrian Vlaicu, director de marketing al CFR Călători.
Momentan, plata se face prin card bancar, iar rezervarea locurilor se poate face doar la vagoanele clasă. În a doua jumătate a acestui an, reprezentanţii CFR Călătoro speră ca aparatele să poată funcţiona şi cu numerar.
"În prezent, aparatul funcţionează numai cu card bancar, însă în a doa parte a anului se va putea plăti şi cu numerar. La acest automat estimăm că vor apela în general tinerii, care ştiu cum să folosească un card bancar pentru realizarea unei plăţi. Timp de trei săptămâni o persoană de la <
Citește pe Antena3.ro