x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Băsescu vrea altă frunză, Consiliul de Brand spune că-i bună

Băsescu vrea altă frunză, Consiliul de Brand spune că-i bună

02 Aug 2010   •   00:00

Consiliul de Brand a recomandat păstrarea frunzei din identitatea vizuală a brandului turistic, în timp ce Valeriu Turcan, prezent la dezbatere a susţinut că acesta admite îmbunătăţiri, asocierea THR-TNS nu admite s[ nu primeasc[ banii pentru produsul livrat.



"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu soluţia propusă de THR-TNS şi îşi asumă pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brand-ului. Având în vedere similitudinile dintre cele două frunze, este în derulare un proces juridic de evaluare a acestei situaţii", a spus Mărăşoiu, care este şi preşedintele Asociaţiei Organizatorilor de Conferinţe din România - Romanian Convention Bureau (RCB).

El a adăugat că în cele câteva ore de dezbateri Consiliul a derulat întreg procesul de creare a brandului şi nu a găsit niciun viciu. El a mai spus că fiecare etapă a cercetării de piaţă s-a desfăşurat în perfectă cunoştinţă de cauză.
"Vom păstra, cu mici îmbunătăţiri, aceeaşi structură încât să ieşim de sub orice formă de ameninţare juridică", a precizat Mărăşoiu.
El a subliniat că dacă nu vor apărea probleme din punct de vedere juridic frunza va fi păstrată în forma de acum. "Dacă pot apărea probleme legale, logo-ul poate fi uşor alterat", a adăugat el.

Pe de altă parte, participant la dezbaterile Consiliului în calitate de expert în comunicare,purtătorul de cuvânt prezidenţial Valeriu Turcan a susţinut că logo-ul trebuie îmbunătăţit. "Având în vedere că anumite elemente grafice au fost puternic criticate, pe partea de grafică a logoului se pot face îmbunătăţiri", a declarat Turcan la Realitatea TV.

Membrilor Consiliului le-au prezentate, de către THR-TNS,  toate etapele de creaţie, repectiv 27 de frame-uri, ale desenului frunzei din momentul zero până în ultima fază.  

Reprezentanţii Consiliului de Brand au mai spus că ministerul nu va plăti nimic către THR-TNS până când lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic.

Într-o intervenţie televizată la Realitatea TV, Eulogio Bordas, reprezentantul THR-TNS, a declarat că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de THR-TNS, şi ele trebuie considerate originale, existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Bordas a declarat că asocierea THR-TNS nu vede niciun motiv pentru care MDRT ar trebui oprească plata pentru produsul livrat, precizând că toate detaliile contractuale au fost onorate.

×
Subiecte în articol: observator