x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Blue Air își reduce programul de zbor la minim în ianuarie și februarie

Blue Air își reduce programul de zbor la minim în ianuarie și februarie

29 Dec 2021   •   15:00
Blue Air își reduce programul de zbor la minim în ianuarie și februarie

Compania aeriană Blue Air reduce programul de zbor în ianuarie și februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, după restricțiile de călătorie impuse de țările europene.

Blue Air observă un comportament prudent din partea pasagerilor în această perioadă.

„Observăm că, din cauza restricțiilor de călătorie, foarte mulți pasageri își reprogramează călătoriile din lunile ianuarie și februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanțelor de preajma sărbătorilor de Paște și din vară” spune Oana Petrescu, Director General Blue Air.

Pasagerii pentru care este esențial să zboare în perioada afectată de restricții se pot baza în continuare pe orarul de zbor Blue Air ajustat pentru a menține cursele pentru care există cerere, transmite compania.

Blue Air își va calibra programul de zbor, reducându-și serviciile la un minim de operațiuni până la sfârșitul lunii februarie 2022 și concentrându-se pe programul de vară.

Din aprilie 2022, Blue Air se așteaptă la un mediu de călătorie mai sigur, o creștere puternică a cererii și un apetit puternic pentru călătoriile de Paște și de vară.

„Înțelegem impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienților noștri și asupra planurilor lor pe termen scurt, așa că am pregătit o listă de inițiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor. Am renunțat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicația mobila Blue Air până la sfârșitul anului și, totodată, oferim o rambursare complet automată de 120% în portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârșitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienți și ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri așteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului”, susține Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air.

(sursa: Mediafax)

×
Subiecte în articol: Blue Air