Dezvăluirile Jurnalului Naţional despre jefuirea CFR Călători, patronată de directorul Alexandru Noapteş, au fost luate în serios de Poliţie şi de Parchet. Care au descins în locurile de unde puteau lua urma celor peste 180.000 de euro plătiţi pe faimosul Audi A8 cu care Noapteş a dotat calea ferată.
Jurnalul Naţional a arătat cum tăunul care a supt vreme de ani buni multe zeci de milioane de euro din conturile căilor ferate, Alexandru Noapteş, şi-a tras o limuzină de peste 180.000 de euro dintr-un foc. Cât a furat Noapteş, vom afla cu precizie abia când ancheta DNA va fi finalizată, el va fi băgat la beci, iar averea sa va fi confiscată de Agenţia Naţională de Integritate. Până atunci, vă dăm nişte firimituri. Maşina Audi A8 a fost cumpărată, chipurile, de CFR Voiaj, filiala CFR Călători. Însă limuzina nu a stat la "voiaj" nici o zi, după cum ne relata directorul filialei, ci s-a dus direct sub fundul lui Noapteş, care a plasat-o mai degrabă sub fundul nevesti-si, de s-a mirat poporul văzând-o pe coţofană, îmblănită ca o nurcă de mari dimensiuni, scoborându-se din maşină de şeic arab pe la Poiana Braşov. Acum, după răspopirea lui Noapteş, am avut surpriza să vedem maşina aducătoare de ghinion sub fundul august al ministrului Berceanu, aducându-l dimineaţă la minister. Scăpaţi de dricu' ăsta scump, dom' ministru, înmatriculat cu B-21-WCT, că aduce ghinion, nu glumă!
Săptămâna trecută, Poliţia a făcut o vizită la sediul CFR Voiaj, pentru a scoate de acolo facturile care arată cât s-a plătit pentru maşina comandată de Noapteş. Ştim foarte bine că suma coincide cu cea de pe chitanţa prezentată de Jurnalul Naţional. Celor de la CFR Voiaj li s-a cerut să explice de ce şi cum o maşină cumpărată de ei a ajuns dub ditamai popoul marelui hoţ de la şefia CFR Călători. Şi au povestit oamenii că filiala lor nu era subvenţionată, în vreme ce societatea-mamă e subvenţionată de la buget, aşa încât nici măcar un tupeist de calibrul lui Noapteş (de pe care acum curg izmenele de frică) nu îndrăznea să o cumpere direct. Aşa încât, chipurile, limuzina a fost cumpărată de CFR Voiaj şi pusă la dispoziţia stăpânului prin contract de comodat.
DAR CINE SPUNE CĂ A FOST INIŢIATIVALUI NOAPTEŞ?
Răspunsul vine chiar de la vânzătorul maşinii, Gelu Dumitru, patronul firmei Tess din Braşov: "Pe mine mă interesează să vând, nu contează cui. Sunt prieten cu Noapteş din anul 1999, când a luat primele două Passaturi de la noi. De atunci a fost foarte mulţumit de serviciile noastre. Este un om deosebit. Nu ştiu de ce îi trebuia limuzina asta, în asemenea conjuncturi, dar i-am vândut-o la preţul de piaţă, cu toate dotările posibile. N-a luat-o pe cea mai scumpă, deoarece trebuia să aştepte, iar aceasta era pe stoc. M-am bucurat că am scăpat de ea de pe stoc şi chiar i-am făcut şi discount de 5%! Noi lucrăm corect", le-a declarat Gelu reporterilor noştri. Deci, cu Noapteş direct a tratat dumnealui, nu cu altcineva... Ei bine, Gelu Dumitru a fost pus în situaţia de a explica profunzimile prieteniei sale cu Noapteş procurorilor care l-au vizitat şi pe el săptămâna trecută. Potrivit surselor noastre, strâns de portocale, Gelu ar fi povestit despre discounturile de altă natură făcute lui Noapteş. Pe anchetatori i-ar fi interesat, spun sursele noastre, dacă nu cumva în preţul limuzinei Audi pentru CFR, de 180.000 de euro, n-a intrat cumva şi un Tuareg pentru Noapteş. Şi dacă nu cumva există o asemenea legătură între licitaţia pentru o comandă de şapte utilitare şi 18 Passat, încredinţată de CFR Călători lui Tess Braşov în 2007, şi o anumită maşină galbenă, sport, cu număr de Braşov, care a intrat chiar atunci în dotarea fiicei lui Noapteş, să aibă piţipoanca în ce-şi căra nurii la întâlnirile cu pulifrici de soi de genul lui Andrei Hrebenciuc. Se pare că răspunsurile date de Gelu procurorilor i-au mulţumit pe aceştia, care s-au despărţit cordial de dumnealui.
Citește pe Antena3.ro