Mai multe spoturi au fost oprite de la difuzare în forma actuală, după ce membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au luat decizii de intrare în legalitate referitoare la acestea în şedinţa de marţi, pentru diferite încălcări ale legislaţiei audiovizuale.
Membrii CNA au stabilit că în cazul spotului la "Regina Maria" au fost încălcate prevederi potrivit cărora în scopul unei informări corecte orice informaţie sau avertizare conţinută într-o comunicare comercială audiovizuală se difuzează astfel încât aceasta să fie clar percepută de public, în special prin asigurarea următoarelor măsuri: să fie prezentată static, lizibil şi pe o durată suficientă, în cazul informaţiei difuzate sub formă de videotext dimensiunea caracterelor trebuie să fie de minimum 17 puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 32 în format HD, înaltă definiţie, respectiv să fie redată la viteză normală de citire.
În cazul Nurofen pentru copii au fost încălcate prevederi ce stipulează că publicitatea la medicamente nu trebuie să conţină nicio menţiune care să dea impresia că o consultaţie medicală sau o intervenţie chirurgicală nu este necesară, în special prin oferirea unor sugestii de diagnostic ori de tratament la distanţă, iar în cazul Zenella Med prevederi conform cărora publicitatea şi teleshoppingul la produse şi tratamente pentru probleme de natură sexuală nu pot fi difuzate decât în intervalul orar 22,00 - 6,00.
La Ulei Argan Secret nu s-au respectat dispoziţii legale potrivit cărora comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale.
În cazul produselor Movial Plus, Urobiotic, Urifin, Korill, Urinal şi Alcachofa de Laon au fost încălcate prevederi ce stipulează că este interzisă publicitatea care nu este conformă cu dispoziţiile legale.