x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Divizia TV a Intact Media Group, creştere a cifrei de afaceri de 21% în primul trimestru al acestui an

Divizia TV a Intact Media Group, creştere a cifrei de afaceri de 21% în primul trimestru al acestui an

10 Mai 2010   •   00:00

Intact Media Group, cel mai important trust de presă românesc, a obţinut o creştere semnificativă a cifrei de afaceri în primul trimestru al 2010, pe segmentul TV.

Divizia TV a grupului, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSPTV, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri nete în primul trimestru al 2010 cu 21% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. Totodată, profitul operaţional (EBITDA) al celor cinci posturi a crescut cu peste 50% faţă de primul trimestru al 2009.

"2010 va fi în final despre maturizare, despre evoluţie sau extincţie. Ne-am luat foarte în serios misiunea, ne-am asumat obiectivele şi ne-am concentrat pe rezultate. În 2009, divizia TV a grupului a înregistrat cea mai importantă creştere a cotei de piaţă din media românească, de aproximativ 30%. În 2010 putem capitaliza acest avantaj, dezvoltând o platformă multimedia dinamică, relevantă şi eficientă", declară Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1. Performanţa diviziei TV a fost generată în mod semnificativ de rezultatele postului Antena 1, a cărui cifră de afaceri a crescut cu 29%, în timp ce profitul operaţional (EBITDA) a înregistrat o ascensiune spectaculoasă, cu 60% mai mare decât rezultatul primului trimestru al anului trecut. La consolidarea rezultatelor a contribuit semnificativ şi postul Antena 2, a cărui cifră de afaceri a înregistrat o creştere de 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

×
Subiecte în articol: mass-media