Euforia TV a crescut considerabil în audienţe, urmare şi a grilei de primăvară lansată la 15 februarie, progres susţinut de datele de audienţă şi de feedback-ul primit de la telespectatori.
Astfel, numărul celor care urmăresc sfaturile lui Dr.Oz este de peste 215.000/ediţie (telespectatori care s-au uitat timp de cel puţin un minut, target All Urban). Cota de piaţă a intervalului orar 16:00-20:00 a crescut din 15 februarie, când a fost introdusă seria de cooking Euforia Cuisine, cu 52,4% (target femei 20-45 urban). Creşterea audienţei pe intervalul 16:00-20:00 a determinat o creştere a market share-ului generat de filmele difuzate de la ora 20:00, cu 39,1% (femei 20-45 urban). Însă noutăţile nu se opresc aici. De astăzi, Euforia TV lansează un nou pachet grafic de identitate plecând de la conceptul: dacă James Bond ar fi fost femeie, ar fi făcut din menaj o misiune specială. Astfel că femeia Blond a devenit avatarul femeii obişnuite care evadează prin această convenţie şi se transformă în femeia pu-ternică, dornică de acţiune, inovaţie, independenţă, care îşi foloseşte toate accesoriile ca să-şi facă viaţa mai interesantă şi palpitantă. (Sursa: GFK Romania. Copyright: ARMA Data)