Antena 3, Radio ZU și Gazeta Sporturilor au avut aprecieri ale cifrelor nete în anul financiar 2014. Intact Media Group este singurul trust de presă cu evoluții atât în zona TV, cât și pe radio și în presa scrisă. Astfel, Antena 3, televiziunea de ştiri a grupului şi liderul pieţei de profil, a avut un rezultat net de 206.000 euro în 2014, o creştere de 23,6% faţă de anul precedent. Cifra de afaceri a Antenei 3 în 2014 a fost de 15.415.000 euro.
Grupul Media Camina, entitatea care deţine licenţele Radio ZU şi Romantic FM, a avut o cifră netă de 647.000 euro, înregistrând astfel o creştere semnificativă comparativ cu 2013. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat, în 2014, la 6.750.000 de euro. Şi în zona de print, Convergent Media, entitatea care publică Gazeta Sporturilor, a înregistrat profit (199.000 de euro), cifra de afaceri ridicându-se la 6.402.000 euro, în contextul unei pieţe de print cu venituri din ce în ce mai reduse. Intact Media Academy, şcoala de televiziune a Grupului, a înregistrat o evoluţie a rezultatului net, în timp ce cifra de afaceri a atins 567.000 euro.
În 2014, Antena Group, compania care deţine Antena 1, Antena Stars, Euforia şi ZU TV a ales să investească în conţinut, prin achiziţia unor formate internaţionale de anvergură, precum şi în echipe de producţie şi nume de referinţă în televiziune. Cifra de afaceri Antena Group a fost în creştere cu 8,3% în 2014 comparativ cu 2013, EBIDTA ridicându-se la 5.916.000 euro. Totodată, strategia Antenei Group a vizat îndeosebi segmentul comercial 18-49, pe care a înregistrat o creştere de 8% pe parcursul întregii zile şi de 5% în prime time. Tot în 2014, Antena Group a lansat postul ZU TV, dedicat tinerilor.
Obiectivul principal al anului 2015 rămâne atragerea unui număr cât mai mare de telespectatori din rândul publicului comercial, obiectiv ce presupune, în continuare, investiţii importante în conţinut. Antena 1 pregăteşte pentru această toamna şase show-uri spectaculoase de prime time, dintre care trei în premieră absolută.
În primele cinci luni ale anului, divizia TV Intact Media Group a înregistrat creşteri de audienţă pe toate intervalele orare şi pe toate tipurile de public, la nivel comercial, urban şi naţional. Antenele sunt lider de audiență pe trei intervale orare pe targetul comercial – Morning, Access, Day Time – pe cinci intervale pe targetul All Urban – Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Fringe – și pe patru intervale pe targetul Naţional – Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe. Toate posturile grupului Intact au aprecieri ale cotei de piaţă, fiind urmărite, la nivel naţional, pe intervalul Whole Day, de 10.663.000 de oameni în fiecare zi, timp de cel puţin un minut.
“Într-o piaţă media suprapopulată, Intact Media Group deţine 24.3% market share, este un business solid, cu rezultate pozitive, cu taxe de peste 20 milioane de euro plătite la stat în ultimul an, cu zece milioane de telespectatori în fiecare zi şi cu cea mai importantă echipa de profesionişti TV din România”, a declarat Camelia Voiculescu, acţionar al companiilor parte din Intact Media Group.