Acesta a mai precizat că mierea, fructele şi carnea de ovine vor fi promovate extern prin campanii comune cu Italia, Grecia, Cipru, Tunisia şi Bulgaria.
"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi pe produsele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi Lucian Bute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şi care a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stiliza pe toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care se duc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară", a declarat agenţiei Valeriu Tabără pentru Mediafax.
În cazul în care cumpărătorul ar vedea frunza pe un produs, susţine ministrul Tabără, ar căpăta mai multă încredere în el. În plus, postarea frunzei pe produs ar creşte responsabilitatea firmei producătoare.
"Atunci când pui o etichetă şi un brand ferm pe un produs înseamnă resposabilitatea celui care a făcut şi pune acea etichetă. Cred că foarte mulţi au conştiinţa că produsul lor e un produs bun. Eu voi susţine, ca ministru, o astfel de iniţiativă. Vă daţi seama că i-aş obliga, dar nu pot", a adăugat Tabără.
Potrivit ministrului Tabără, producţia agro-alimentară autohtonă este una de calitate, însă există "foarte multe semne de întrebare" privind importurile.
Citește pe Antena3.ro