x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Frunza Elenei Udrea, cântată de Jean Michele Jarre

Frunza Elenei Udrea, cântată de Jean Michele Jarre

05 Ian 2012   •   21:00
Frunza Elenei Udrea, cântată de Jean Michele Jarre

Organizarea in acest an in Romania a 'evenimentului Jean Michel Jarre, de promovare a destinatiei turistice Romania' este unul din obiectivele cuprinse in programul multianual de marketing si promovare turistica, care va beneficia de o finantare de 11 milioane de lei de la buget in acest an, informeaza Mediafax.

Programul multianual de marke­ting si promovare turistica urmareste promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism din Romania pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate, definirea si promovarea brandului turistic si vizeaza efectuarea de studii de marketing, organizarea de acti­vitati de relatii publice in tara si strainatate si realizarea de actiuni de promovare si publicitate.

Marketing prin internet
Fondurile destinate programului de marketing si promovare sunt de 5,5 milioane de lei anul trecut, de 11 milioane de lei in acest an, 8,5 mi­lioane de lei in 2013 si cate 8,8 mi­lioane de lei in 2014 si 2015, potri­vit unui proiect de hotarare de guvern elaborat de MDRT. Banii provin de la bugetul de stat, la care se adauga si fonduri europene, respectiv 25 de milioane de euro in acest an.

Cu acesti bani vor fi platite si realizarea de materiale de promovare precum cataloage, brosuri, pliante, postere si foi volante, diverse tipari­turi, ghiduri si harti turistice, panouri, fotografii, albume, fotoreportaje, filme de animatie si documentare de tu­rism, materiale audiovideo, casete, filme cu specific de turism, CD-uri si DVD-uri turistice, obiecte de protocol etc. Acestora li se adauga marketingul prin internet, retele de so­cia­lizare si alte mijloace electroni­ce, in­cluzand si realizarea si adminis­tra­rea unui portal de informatii de tu­rism, promovarea si publicitatea prin in­termediul companiilor aeriene si prin intermediul principalelor aeroporturi din Romania si din strainatate, promovarea prin intermediul insertiilor publicitare in ziare si in reviste de interes general, precum si in cataloagele turistice si in alte publicatii de profil, prin intermediul posturilor de televiziune, radio si online.

Totodata, firmele de turism, asociatiile profesionale, patronale si or­ga­nizatiile neguvernamentale cu ac­ti­vitate in domeniu, autoritatile ad­mi­nis­tratiei publice locale si centrale si alte entitati pot participa gratuit, sau in urma achitarii unei taxe la manifes­ta­rile expozitionale, in pavilioanele nationale, standurile specializate ori miniexpozitiile la care participa in tara si in strainatate Ministerul Tu­rismului. Cuantumul taxei de parti­cipare se va stabili prin ordin al mi­nistrului, iar valoarea insumata colectata de la toti partici­pantii nu va putea depasi 10% din totalul devizului ge­neral al actiunii.

×
Subiecte în articol: observator