Guvernul a aprobat bugetele mai multor companii de stat, dar l-a respins pe cel propus pe 2011 pentru CFR Marfă, iar premierul Boc a cerut ministrului Transporturilor să refacă documentul, spunând că un BVC nu poate fi redactat din start cu pierderi, ci măcar cu un profit estimat la zero.
Şeful Guvernului i-a solicitat ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, să refacă bugetul acestei companii şi să îl prezinte din nou împreună cu un program de restructurare a CFR Marfă, au relatat surse participante la şedinţă. Ministrul a motivat bugetul propus prin faptul că CFR Marfă înregistrează arierate istorice, la care se adaugă dobânzi şi penalităţi de întârziere, dar premierul i-a răspuns că ştie această situaţie. "Premierul a spus că ştie că există arierate, dar că este necesar ca măcar să nu se adauge altele noi şi i-a cerut ministrului să refacă bugetul şi să prezinte şi un program de restructurare a companiei, inclusiv în ceea ce priveşte arieratele", au arătat sursele.
Liderul Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu, afirmă că aproximativ 6.000 de salariaţi de la calea ferată riscă să rămână fără locuri de muncă în martie-aprilie, iar sindicatele iau în calcul toate acţiunile sindicale pe care le au la îndemână. Potrivit acestuia, în sistemul feroviar de stat sunt în prezent 56.000 de angajaţi, cu un salariu mediu net pe 2010 de 1.600 lei pe lună. Contractele colective de muncă au expirat la 31 ianuarie.