Bătălia televiziunilor în week-end se dă în principal pe show-urile de divertisment, informează carieremedia.ro. Cap la cap merg pe acest tronson Antena 1 şi Pro TV, restul televiziunilor neavând o priză la public comparabilă cu cele două.
Ultimele date furnizate de Gfk, arată o creştere spectaculoasă a show-ului "În puii mei!" la nivelul targetului de vârstă 15-54 pe urban. Astfel audienţa din perioada septembrie-decembrie 2010 pe acest segment (cel mai important) a crescut cu 43% faţă de 2009. De partea cealaltă, Divertis (Land of Jokes şi Serviciul Român de Comedie) a scăzut cu circa 3,5%, rămânând totuşi la un nivel aproximativ egal cu emisiunea concurentă.
Iată audienţele pe segmentul de vârstă 15-54 urban în perioada septembrie-decembrie 2010:
În puii mei! – 437.000 de telespectatori, 6,7% rating general, 18,3% share.
Divertis(total) – 415.000 de telespectatori, 6,4% rating general,
16,1 % share.
Pe segmentul all-urban, Divertis păstreaza un mic avans cu media celor două show-uri, deşi Serviciul Român de Comedie este depăşit aici la telespectatori şi rating general, doar cota de piaţă(share) fiind mai mare faţă de concurenţă.
Divertis(total) – 776.000 de telespectatori, 6,8 rating general, 15,3% share.
Divertis SRC – 761.000 de telespectatori, 6,6 rating general, 15,9% share.
În puii mei! – 762.000 telespectatori, 6,7 rating general, 15,3% share.