x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator "În puii mei!" a crescut 43%. Divertis, în scădere pe segmentul comercial

"În puii mei!" a crescut 43%. Divertis, în scădere pe segmentul comercial

09 Ian 2011   •   19:37

Bătălia televiziunilor în week-end se dă în principal pe show-urile de divertisment, informează carieremedia.ro. Cap la cap  merg pe acest tronson An­­tena 1 şi Pro TV, restul tele­viziuni­lor neavând o priză la public compa­rabilă cu cele două.

Ul­timele date furnizate de Gfk, arată o creştere spectaculoasă a show-ului "În puii mei!" la nivelul targetului de vârstă 15-54 pe urban. Astfel audienţa din pe­rioada septembrie-decembrie 2010 pe acest segment (cel mai important) a crescut cu 43% faţă de 2009. De par­tea cealaltă, Divertis (Land of Jokes şi Serviciul Român de Comedie) a scăzut cu circa 3,5%, rămânând totuşi la un nivel aproximativ egal cu emisiunea concurentă.

Iată audienţele pe segmentul de vârstă 15-54 urban în perioada septembrie-decembrie 2010:
În puii mei! – 437.000 de tele­specta­tori, 6,7% rating general, 18,3% share.
Divertis(total) –  415.000 de telespectatori, 6,4% rating general,
16,1 % share.

Pe segmentul all-urban, Divertis păs­treaza un mic avans cu media ce­lor două show-uri, deşi Serviciul Ro­mân de Comedie este depăşit aici la te­lespectatori şi rating general, doar co­ta de piaţă(share) fiind mai mare fa­ţă de concurenţă.
Divertis(total) – 776.000 de telespec­tatori, 6,8 rating general, 15,3% share.
Divertis SRC – 761.000 de telespectatori, 6,6 rating general, 15,9% share.
În puii mei! – 762.000 telespectatori, 6,7 rating general, 15,3% share.

×
Subiecte în articol: mass-media