x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Marele premiu PR Award 2010 pentru Universitatea din Bucureşti

Marele premiu PR Award 2010 pentru Universitatea din Bucureşti

de Diana Scarlat    |    07 Oct 2010   •   00:00

Universitatea din Bucureşti a primit premiul Golden Award for Excellence la PR Award 2010. Evenimentul de decernare a premiilor a avut loc miercuri, 6 octombrie, la Palatul Parlamentului, în cadrul celei de-a opta ediţii a Galei Premiilor Romanian PR Award.



În competiţia Romanian PR Award a fost introdusă pentru prima dată o categorie care a suscitat un interes foarte mare în rândul agenţiilor de relaţii publice, anume cea de Social Media for PR. La secţiunea Social Media for PR, Biroul de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti a fost premiat cu cea mai înaltă distincţie, Golden Award for Excellence, pentru campania "Construirea unei reţele comunicaţionale prin Social Media". Competitorii au fost BCR & FDSC & Grayling, cu Campania "BCR te ajută să donezi 2% pentru ONG-uri", şi McCann PR & Microsoft România, cu campania "Surfing with Internet Explorer 8".

"Companiile, organizaţiile nonprofit şi agenţiile finaliste la cea de-a opta ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Campaniile finaliste au utilizat în mod eficient instrumente şi tactici de comunicare care le-au permis să-şi atingă obiectivele. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să îmi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice", a declarat Peter Debreceny, preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations (SUA).

La secţiunea Junior PR Award, a fost premiată şi Diana Felicia Roşu, studentă anul al II-lea la specializarea Comunicare şi Relaţii Publice a Facultăţii de Litere (UB) şi intern al Biroului de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti în perioada februarie-iulie 2010. Diana Roşu a candidat cu campania Give and receive - Freecycle, campanie distinsă şi cu premiul special EcoMol pentru excelenţă în comunicarea de mediu. În cadrul acestei ediţii, au fost acordate nouă premii de aur, 20 de premii de argint şi două premii speciale, distribuite pe cele nouă categorii de concurs, la care s-au adăugat şase premii pentru echipele studenţeşti finaliste la Junior PR Award.

PR Award este un concurs naţional, organizat din anul 2003, la care pot participa atât persoane fizice şi juridice, clienţi sau agenţii de comunicare, ONG-uri sau instituţii de stat care desfăşoară sau realizează campanii de PR, cât şi studenţi care au conceput campanii de PR. Categoriile concursului au fost Comunicare corporatistă, Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor, PR pentru marketing, Social Media pentru PR, Comunicare internă, Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate, Organizaţii nonguvernamentale. Societate civilă, comunicare în domeniul public, buget şi creativitate. Anul acesta au fost înscrise în concurs 110 campanii în cele 9 secţiuni de concurs, din care juriul a nominalizat 49 de proiecte.

×
Subiecte în articol: observator