x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Maşina inspectorului şef al ISU Bucovina a accidentat mortal un motoscuterist

Maşina inspectorului şef al ISU Bucovina a accidentat mortal un motoscuterist

de Paul Ciurari    |    01 Oct 2012   •   20:21
Maşina inspectorului şef al ISU Bucovina a accidentat mortal un motoscuterist

Un motoscuterist 38 de ani,  a fost accidentat mortal în această după-amiază de o autospecială MAI, maşina de serviciu a inspectorului şef al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Suceava. Tragedia s-a petrecut în jurul orei 14.40, pe DN 2, la intersecţia cu  localitatea Pătrăuţi.
Autoturismul de teren VW Touareg era condus de un subofiţer în vârstă de 42 de ani, pe locul din dreapta fiind colonelul Ioan Burlui, inspectorul şef al ISU Bucovina.
 
Potrivit primelor informaţii ale poliţiei rutiere, motoscuteristul, Constantin Gorgan, venea pe drumul judeţean dinspre Pătrăuţi şi a intrat pe DN 2, spre Suceava, fără a se asigura. A ieşit în faţa maşinii de serviciu a ISU, care circula pe direcţia Suceava-Siret. Impactul a fost de o violenţă extremă. Bărbatul de pe scuter a fost aruncat pe o distanţă de mai bine de zece metri, în afara drumului, murind pe loc. Maşina de teren în care se aflau cei doi angajaţi ISU a ieşit în afara drumului, prin stânga, lovindu-se de un ciot de copac şi oprindu-se la câţiva metri distanţă.
 
Colonelul Ioan Burlui nu a dorit să ofere declaraţii presei, precizând doar că se deplasa cu maşina de serviciu la Garda de Intervenţie a pompierilor de la Siret. Fără a fi vorba de o misiune de urgenţă maşina de serviciu nu circula cu sistemele luminoase şi acustice în funcţiune.

Şoferul autospecialei ne-a subliniat că nu avea viteză prea mare, apreciind că avea până în 80 km/h. Tot el ne-a mai mărturisit că alături de victimă se mai afla un alt motoscuter, care însă nu s-a angajat în traversarea intersecţiei. Acesta s-a făcut nevăzut, iar poliţiştii fac cercetări în vederea identificării acestuia.

Subofiţerul a fost verificat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ. Cauza accidentului este neasigurarea la intrarea pe un drum cu prioritate, de pe unul secundar, a motoscuteristului. De precizat că în zona în care s-a produs accidentul este limitată prin indicator la o viteză maximă de 70 de kilometri la oră. Având în vedere forţa impactului este posibil ca maşina să fi avut viteză mai mare însă doar o expertiză de specialitate ar putea stabili acest lucru. În acest loc au avut loc zeci de accidente rutiere, ultimul de amploare soldându-se cu 4 victime decedate.
Inspectorul şef al ISU şi şoferul său au ieşit pe propriile picioare din maşină fără a acuza leziuni.

×