x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Peste 10 milioane de romani au urmarit posturile de televiziune ale Intact Media Group in aprilie

Peste 10 milioane de romani au urmarit posturile de televiziune ale Intact Media Group in aprilie

06 Mai 2015   •   10:53
Strategia de programe a televiziunilor Intact Media Group se concretizează într-o cotă de piață în creștere, de la o lună la alta, dar și cumulat, in perioada ianuarie-aprilie 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Concret,  tendința ascendentă a coordonatelor de audiență este evidenta în rândul target-ului comercial. În luna aprilie, 10.323.000 de telespectatori din targetul National au urmarit emisiunile stațiilor TV Intact timp de cel puțin un minut.

 
Ianuarie - aprilie 2015 vs. ianuarie – aprilie 2014
Leadership pe intervale orare cheie
La nivel de trust,
Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia TV si Zu TV sunt lider de audiență pe interval orare cheie. 
·         Pe targetul comercial,  Antenele conduc detașat în intervalele Morning, Day Time si Access.
·         Targetul All Urban aduce posturilor Intact leadershipul pe cinci intervale orare (Whole Day, Morning, Day Time, Access și Late Night).
·         Pe Național, “Antenele” conduc  în Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe.
·         Creșterile cele mai importante sunt în Morning si Access, pe toate cele trei target-uri, All Urban, Comercial și Național.
 
Antena 1
 
·         Postul generalist al Intact Media Group este lider absolut de audiență în Access și Day Time, pe toate target-urile importante.
·         Cele mai importante creșteri, pe targetul comercial, sunt în intervalele Morning, Access si Late Fringe.

 
Antena Stars
·         Cota de piață a Antenei Stars continuă să crească pe toate intervalele orare.
·         Cele mai importante aprecieri sunt în Day Time, Access și Late Fringe.
 
 
 
Antena 3
·         Rămâne liderul incontestabil al nișei de știri, pe publicul 18+ Urban.
·         Antena 3 are creșteri de audiență în primele patru luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe toate intervalele orare.
 
 
Euforia TV
·         Postul de televiziune care se adresează femeilor moderne cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, a difuzat in primele luni ale anului cele mai apreciate seriale la nivel internațional. Intre ele se numără “Downton Abbey”, “Dr House”, “Private Practice” (Medici în Santa Monica) sau “Revenge” (Răzbunarea).  
 
Zu TV
·         A împlinit de curând un an de la lansare și a cucerit publicul tânăr, cu vârste cuprinse intre 15 și 34 de ani. ÎN primele luni ale lui 2015, este lider de audiență în Prime-Time, Morning și Late Fringe.
 
 
10.870.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în primele patru luni ale lui 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 8 milioane telespectatori.
 
 
Aprilie 2015 vs. Aprilie 2014
Creșteri pe toate intervalele la nivelul publicului comercial
 
La nivel de trust
·         În luna aprilie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, televiziunile Intact au audiența în creștere pe majoritatea intervalelor orare, pe toate targeturile importante.
·         Posturile conduc, pe targetul comercial, in Day Time. La nivelul targetului All Urban, “Antenele” sunt lider pe cinci intervale orare (Whole Day, Morning, Day Time, Access, Late Fringe), iar pe Național, pe patru target-uri.

 
Antena 1
·         Postul generalist al Intact Media Group este lider absolut de audiență în Day Time,când sunt transmise Observatorul orei 13,00 și “Mireasa pentru fiul meu”.
 
·         Antena 1 conduce și în Access pe target-urile All Urban si National, când este difuzat Observatorul orei 16,00, precum și “Acces direct”, emisiune prezentată de Simona Gherghe. De altfel, toate emisiunile zilnice ale Antenei 1 înregistrează creșteri mari de audiență - Neatza cu Răzvan și Dani, Un show Pacatos, producțiile marca Observator -  comparativ cu luna aprilie 2014.
·         În topul celor mai vizionate emisiuni ale lunii aprilie se află show-ul de sâmbătă seara “Te cunosc de undeva”, apoi “Insula iubirii”, “Hell’s Kitchen – Iadul bucatarilor” și “Next Star”.

 
Antena Stars
·         Are creșteri mari pe toate intervalele orare, cele mai importante fiind în Prime-Time și Late Fringe: 57%, respectiv 69%. ÎN cele doua intervale orare, Antena Stars difuzează, în timpul saptamanii,  emisiunile “Rai Da’ buni” și “Agentul VIp”, precum și ediții “Star News”.
 
·         Cele mai vizionate show-uri ale postului in luna aprilie sunt “Răi da’ buni”, “Star Salvator”, “Agentul VIP”, “Vedetop” și “Dosarele VIp”.
 
 
Antena 3
·         Televiziunea de știri a Grupului Intact este în continuare liderul de audiență pe toate intervalele orare și pe toate targeturile care contează.
 
·         “Sinteza zilei” rămâne cel mai urmărit talk-show al Antenei 3, urmat de “Exces de putere” și “Punctul de întâlnire”.
 

Euforia TV
·         Sub conceptul  umbrela “Euforia pasiunii”, Euforia TV a programat telenovelele “Legea pamantului” si “Pacatele inimii”. Serialele s-au bucurat de success in randul publicului feminin cu varste cuprinse intre 18 – 49 de ani, astfel ca statia a inregistrat o crestere de 13% in Prime-Time, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
 
În luna aprilie, echipele de știri ale Observatorului si Antenei 3 au câștigat o medalie de argint la New York Festivals  World’s Best Television & Films. 10.323.000 au urmărit posturile Grupului Intact în luna aprilie, timp de cel puțin un minut, de-a lungul întregii zile, la nivel național.

Intact Media Group mulțumește publicului si partenerilor săi, a căror contribuție este decisivă în atingerea acestor rezultate. 

×
Subiecte în articol: audiente intact media group