Ceea ce cifrele de tiraj si vanzari aratau inca de acum un an a fost confirmat si de studiile de audienta: Jurnalul National este lider autoritar intre ziarele de calitate ale Romaniei.
|
|
Suntem pe val!
Casa Presei Libere, etajul 8: Intre doua sedinte cu planuri pe termen lung, o intalnire de 5 minute cu echipa si sampanie: cel mai proaspat document emis de Studiul National de Audienta confirma asteptarile redactiei Jurnalului. Am facut intr-un an ce n-au facut altii in 10.Azi, nu suntem doar cotidianul cu cea mai spectaculoasa crestere din istoria presei postdecembriste, ci ne aflam, statistic vorbind, pe primul loc pe o piata in care se lupta pe viata si pe moarte.
|
Performanta aceasta e pe cat de fireasca, pe atat de provocatoare. Obliga la mai mult. Dar suntem deja obisnuiti cu stachetele si exigenta cititorului.
INFLUENT, RESPONSABIL, EDUCAT. Nu e de mirare ca noul SNA deseneaza pentru Jurnalul profilul unui lectorat tanar, ambitios, cu scoala si chef sa fie la zi cu tot: istorie recenta, prezent tulbure si controversat, tendinte.
Veniturile unei parti insemnate din paleta cititorilor de Jurnalul National sunt superioare mediei, indicand o clasa activa, dinamica, care munceste serios pe bani frumosi si invata sa se si bucure de ei.
O, CE VESTE MINUNATA... SNA - ultimul val, e in mod cert o veste buna pentru clientii de publicitate - banii lor sunt investiti corect, intr-un spatiu media care le conduce marcile direct la consumatorul lor. E o veste buna pentru cititor - inseamna ca nu e singular, nu e izolat. In Romania sunt, iata, foarte multi care vor presa serioasa, de calitate, care sa prezinte in toata complexitatea ei, de la moda si politica la Internet, economie si sport, palierele vietii noastre de zi cu zi.
Citește pe Antena3.ro
FARA RAGAZ
|
"Nici nu mai apucam
sa ne bucuram.
Avem o multime
de proiecte si ne straduim sa le
ducem la bun
sfarsit in cea mai
profesionista maniera"
Marius Tuca |
Evolutia numarului de cititori ai Jurnalului National
| |
|
Evolutia tirajului mediu al Jurnalului National
| |
|
Tirajele medii ale cotidianelor de calitate in 2004
| |
|
CE E SNA?
|
Studiul National de Audienta este un studiu realizat pentru prima data in Romania in 2001 de Departamentul pentru Studii de Audienta, organism al Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT). SNA este realizat dupa o metodologie recunoscuta pe plan international si ofera date de audienta pentru presa scrisa din Romania, la standarde recunoscute de intreaga industrie de publicitate. Universul studiului cuprinde toate persoanele care traiesc in centre urbane cu mai mult de 50.000 de locuitori, cu varsta intre 14 si 64 de ani. Esantionul este aleator, alocat proportional cu marimea orasului si cuprinde persoane din toate cele 45 orase din univers si din Bucuresti. Presa scrisa din Romania a dovedit prin SNA ca este posibila realizarea unui studiu corect, independent, realizat de specialisti din Romania la standarde internationale, acceptat de intreaga industrie. SNA a devenit o "moneda unica", un etalon de masura pentru industria de publicitate.
|