„În cadrul acțiunilor desfășurate pentru creșterea gradului de digitalizare și accesibilitate, începând de astăzi, 15 noiembrie 2022, CFR Călători a implementat sistemul xSell-mobile la nivelul întregului personal de tren. Acest fapt permite emiterea legitimațiilor de călătorie, rezervarea automată a locurilor, scanarea legitimațiilor, validarea biletelor online și a titlurilor metropolitane prin intermediul dispozitivelor mobile”, se arată într-un comunicat al CFR Călători.
Compania precizează că personalul de tren este dotat cu dispozitive compuse din aparate mobile dotate cu NFC (pentru plata cu card contactless) și posibilități de scanare a codurilor de bare și QR, precum și imprimante termice pentru tipărirea biletelor.
Astfel, finalizarea implementării acestei soluții permite vânzarea online în trafic intern a legitimațiilor de călătorie la toate trenurile CFR Călători.
În plus, această soluție asigură o servire mai rapidă și mai facilă a călătorilor în tren și reducerea timpului limită stabilit pentru achiziționarea biletelor online până în momentul plecării trenului din stația de îmbarcare.
(sursa: Mediafax)