Guvernul a avizat constituirea de comisii locale si judetene care sa verifice listele electorale permanente actualizate, comisii care vor fi coordonate de catre o comisie nationala stabilita prin ordin comun al ministrului Administratiei si Internelor si al secretarului general al Guvernului.
Procedura este stabilita intr-un memorandum avizat in sedinta de marti a Guvernului si care stabileste masurile necesare pentru actualizarea listelor electorale permanente la data de 29 iulie 2012 si trimiterea catre Curtea Constitutionala a numarului persoanelor inscrise in listele electorale permanente.
"Memorandumul prevede urmatoarele masuri: constituirea de comisii locale si judetene, respectiv la nivelul municipiului Bucuresti, in vederea verificarii listelor electorale permanente actualizate. Coordonarea la nivel national se va realiza de catre o Comisie Nationala. Comisiile locale se constituie prin dispozitia primarului, comisiile judetene se constituie prin ordin al prefectului, iar comisia nationala se constituie prin ordin comun al ministrului Administratiei si Internelor si al secretarului general al Guvernului", a anuntat Guvernul.
Operatiunile de verificare a listelor vor fi finalizate pana la 29 august 2012.