„Demersul lui Vlad Botoș, care este și vicepreședinte al Comisiei pentru Dezvoltare Regională din cadrul Parlamentului European, vine în contextul informațiilor din mass media și de pe rețelele de socializare privind existența unor porțiuni din acest pod care nu ar respecta standardele de siguranță”, transmite USR.
În scrisoarea amintită, europarlamentarul USR solicită comisarului european informații cu privire la respectarea cerințelor de siguranță pe care trebuie să le respecte toate proiectele finanțate din fondurile Uniunii Europene pentru a face lumină în acest subiect controversat.
„Consider că este datoria mea să acționez atâta vreme cât am pârghiile oficiale pentru aflarea de informații corecte și clare cu privire la acest subiect. Nerespectarea măsurilor de siguranță, șuruburi neadecvate, asfalt turnat defectuos, ar putea avea efecte dezastruoase asupra celor care utilizează podul. Trebuie să știm cât mai repede dacă informațiile care circulă acum în presă sunt adevărate, dacă podul este un pericol pentru a remedia cât mai curând situația. Voi urmări subiectul acesta și voi încerca să aflu informațiile pe căi formale și informale pentru că ar putea fi viața unor oameni în joc“, spune europarlamentarul.
CNAIR a anunțat miercuri seară că au fost verificate 35.000 din cele 100.000 de şuruburi ale parapetului montat pe Podul de la Brăila.
„Dintre acestea au fost identificate aproximativ 70 de suruburi slăbite. Mâine (joi - n.r.) va continua verificarea celorlalte șuruburi pentru a ne asigura că toate sunt strânse conform normativelor tehnice. Operațiunea este supravegheată de responsabilii cu implementarea contractului din cadrul CNAIR”, a transmis CNAIR.
(sursa: Mediafax)