Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a cumpărat servicii de help-desk, mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurări de sănătate, se arată într-un anunţ publicat vineri în SEAP.
Potrivit anunţului, un "acord cadru de servicii de help-desk, mentenanţă şi suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate" a fost încheiat pe 21 noiembrie cu societatea Teamnet International SA din Ploieşti.
Valoarea totală finală a acestuia este de 14.755.500 de lei, fără TVA, iar durata - 36 de luni.
Acordul a fost încheiat în urma unei proceduri de licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
Tot printr-o licitaţie deschisă, CNAS a încheiat cu Teamnet International SA şi "un contract subsecvent de help-desk, mentenanţă şi suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate", în valoare de 167.438 de lei, fără TVA, cu durata de o lună, potrivit unui alt anunţ publicat vineri în SEAP. AGERPRES