x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

11.192.000 români pentru Antene la început de 2015

0
05 Mar 2015 - 11:10
Luna februarie a însemnat pentru televiziunile Intact Media Group creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul publicului comercial, precum şi aprecieri pe intervale orare cheie, pe target-urile All Urban şi Naţional. Şi în această lună Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni, conform ierarhiei realizată după valorile de rating, pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. De altfel, peste 8 milioane de români au urmărit, timp de cel puţin un minut, show-urile televiziunilor Intact în Prime Time. În Whole Day, numărul creşte la 11. 192.000 de români. Pe de altă parte, muncă jurnaliştilor din grup este validată de patru noi nominalizări la prestigiosul New York Festivals (documentarele “În Premieră” cu Carmen Avram şi campaniile Observator).

Intact Media Group, februarie 2015
• Televiziunile Intact înregistrează creşteri ale cotei de piaţă pe toate intervalele orare din targetul comercial, comparativ cu aceeaşi luna a lui 2014. Cea mai consistentă apreciere este în intervalul Access (16,00 – 19,00), de 28%. De altfel, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time, Access şi Late Fringe.

• Februarie 2015 aduce şi creşteri ale cotei de piaţă pe toate intervalele orare din targetul All Urban, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut. Televiziunile Intact sunt lider de audienţă în Whole Day, Morning, Day Time, Access şi Late Fringe. În ceea ce priveşte targetul Naţional, Antenele sunt lider în Whole Day, Day Time, Access şi Late Fringe.


Antena 1
• Noi sezoane din Burlacul şi Te cunosc de undeva au putut fi urmărite, începând cu luna februarie, la Antena 1.
• Postul generalist al Intact Media Group este lider de audienţă pe publicul comercial în intervalele orare Day Time şi Access.

• Cea mai mare creştere a cotei de piaţă în februarie 2015, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut, are loc în Access, iar valoarea este de 19%.

• “Te cunosc de undeva”, “Te pui cu blondele”, “Burlacul” şi Acces Direct sunt în topul celor mai vizionate emisiuni ale Antenei 1. De altfel, show-urile zilnice ale Antenei 1, “Acces direct” (Simona Gherghe), “Un show păcătos” (Dan Capatos), “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” (Andreea Mantea) şi ediţiile marca “Observator” se află în topul audienţelor în 2015.

• “Acces direct” a învins principalul concurent de la Pro TV în procent de 100%, în rândul publicului din All Urban, şi de 75% - publicul comercial.

Antena Stars

• Antena Stars îşi menţine evoluţia ascendentă, cu aprecieri importante pe majoritatea intervalelor orare şi în feburarie 2015, comparativ cu aceeaşi luna a anului trecut.

• În topul celor mai vizionate emisiuni ale postului se află “Dosarele Vip”, “Răi da’ buni” şi “Agentul Vip”.


Antena 3
• Postul de ştiri al Intact Media Group îşi menţine poziţia de lider autoritar de audienţă în rândul nişei din care face parte.

• Cota de piaţă a Antenei 3 are un trend ascendent şi în februarie 2015, creşteri importante de audienţă înregistrându-se pe fiecare interval orar. Cea mai mare apreciere, de 50%, se înregistrează în Late Fringe. Antena 3 este lider de audienţă la nivelul întregii pieţe în luna februarie 2015, target 18+ Urban.

• Cele mai urmărite talk-show-uri ale postului sunt: Sinteza zilei (Mihai Gâdea), Exces de putere (Oana Stancu şi Adrian Ursu) şi Punctul de întâlnire (Radu Tudor).

• 616 000 români au urmărit în medie emisiunea “Sinteză zilei” în luna februarie 2015.

• Locul secund, în ierarhia posturilor de ştiri, este România TV, a cărei valoare de rating este jumătate din cea a Antenei 3.



Euforia TV
• Postul destinat femeilor din Intact Media Group continuă difuzarea celor mai apreciate seriale la nivel internaţional. “Downton Abbey”, “Revenge”, “Dr. House”, “Private Practice” sunt doar câteva dintre titlurile cu care Euforia TV şi-a răsfăţat telespectatoarele în luna februarie.

• Conceptul integrator al lunii februarie pentru luna care tocmai s-a încheiat este “Euforia dragostei”.

Zu TV
• Whole Day, Prime Time, Morning şi Late Fringe sunt intervalele pe care cel mai recent post al diviziei TV Intact este lider, în rândul nişei din care face parte. Target-ul televiziunii este publicul cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani Urban.

• Cele mai urmărite show-uri ale postului sunt concertul lui Emeli Sande, Dl. Rimă şi Zu Party Romanian Tour.

• 11.192.000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în luna februarie a anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.370.000 telespectatori. (Sursă: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)

Ianuarie – februarie 2015 consolidat
• În primele două luni ale anului, cotele de piaţă ale televiziunilor din divizia TV Intact Media Group sunt în creştere pe toate intervalele orare în rândul publicului comercial.

• “Antenele” conduc în Whole Day, Morning, Day Time, Access şi Late Fringe, pe All Urban.

• Cea mai mare creştere cotei de piaţă, la nivel Naţional, comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut, se înregistrează în Access: + 18%.




Antena 1


• Este lider absolut de audienţă, în lunile ianuarie-februarie cumulat, în Day Time şi în Access.

• La nivel Naţional, în intervalul Acces, în care este difuzată şi emisiunea Acces direct, Antena 1 a fost urmărită, în medie, de aproximativ 1,5 milioane telespectatori.


Antena Stars






Antena 3

• Este lider de audienţă pe fiecare interval orar, la o distanţă considerabilă de următorul clasat, în lunile ianuarie-februarie 2015.

• În Prime-Time, creşterea de audienţă comparativ cu aceleaşi luni ale anului trecut este de 30%.

Zu TV
* Este lider de audienţă în Whole Day, Prime-Time, Late Fringe şi Morning, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani şi în lunile ianuarie – februarie cumulat. Pe următorul loc al clasamentului se află Kiss TV.




11.229. 000 de români au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, în lunile ianuarie-februarie ale anului 2015, timp de cel puţin un minut, la nivel naţional, în Whole Day. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de 8.442.000 telespectatori. (Sursa: Kantar Media; Copyright: Armadata SRL)




 



Mai multe titluri din categorie

Tudor Costina merge în finala sezonului 11 iUmor

Tudor Costina merge în finala sezonului 11 iUmor
Tudor Costina merge în finala iUmor fiind cel mai votat concurent din cea mai nouă ediție a show-ului de la Antena 1. Cea de-a zecea ediție iUmor, difuzată sâmbătă seara, în intervalul 19:59 -22:08 la Antena...

Au început filmările pentru cel mai nou sezon Insula Iubirii

Au început filmările pentru cel mai nou sezon Insula Iubirii
Galerie Foto Insula Iubirii a primit cu brațele deschise noi cupluri care vor să trăiască experiența care a schimbat viețile multor perechi de îndrăgostiți. Radu Vâlcan şi echipa de filmare, alături de concurenţii şi...

Personaje istorice din toate timpurile iau la roast vedetele la „România, Râzi cu RoaST!”

Personaje istorice din toate timpurile iau la roast vedetele la „România, Râzi cu RoaST!”
Pe 1 decembrie, comedia face istorie, iar Şerban Copoţ şi Dan Badea spun „România, Râzi cu RoaST!”.  Personaje istorice din toate timpurile, al căror nume a rămas prezent în mintea tuturor românilor...

Stand-upperi din toate colţurile ţării, roast pe regiuni la „Râzi cu RoaST, de Sărbătoare!”

Stand-upperi din toate colţurile ţării, roast pe regiuni la „Râzi cu RoaST, de Sărbătoare!”
Galerie Foto De ziua ei, Antena 1 sărbătoreşte în familie, cu un festival de râs şi distracţie, oferindu-le telespectatorilor trei ediţii speciale de roast – Râzi cu RoaST! Astfel, pe 29, 30 noiembrie şi 1 decembrie, de...

Mihai și Elwira Petre au câștigat Asia Express - Drumul Împăraților Show-ul a avut record de audiență pe toate targeturile

Mihai și Elwira Petre au câștigat Asia Express - Drumul Împăraților  Show-ul a avut record de audiență pe toate targeturile
Galerie Foto Asia Express sezonul 4 și-a desemnat aseară căștigătorii. Marele titlu, amuleta de 30.000 de Euro și coroanele de pe Drumul Împăraților au ajuns la Mihai și Elwira Petre....

Pescuitul cu magnet - un hobby pe care trebuie să îl descoperi

Pescuitul cu magnet - un hobby pe care trebuie să îl descoperi
Galerie Foto Pescuitul cu magneţi este unul dintre hobby-urile practicate cu pasiune de mulţi dintre români, pasionați de comori. Este relaxant, provocator şi aduce satisfacţii numeroase celor ce îl practică. Această formă...

Cea de-a zecea ediţie iUmor, lider de audiență, seara trecută, la Antena 1

Cea de-a zecea ediţie iUmor, lider de audiență, seara trecută, la Antena 1
Galerie Foto Cea de-a zecea ediție iUmor, difuzată sâmbătă seara, în intervalul 19:59 -22:08 la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de cu o audiență medie de...

The Jazzy Jo Experience, Omajii și Raze de lună merg mai departe în Battle-urile X Factor

The Jazzy Jo Experience, Omajii și Raze de lună merg mai departe în Battle-urile X Factor
Galerie Foto Seara trecută, în cel de-al treilea Bootcamp X Factor, Delia a decis care sunt echipele cu care va merge mai departe în competiție. The Jazzy Jo Experience, Omajii și Raze de lună vor participa în următoarea...

Românii au rezervat 50% dintre unitățile de cazare disponibile pentru Revelion

Românii au rezervat 50% dintre unitățile de cazare disponibile pentru Revelion
Românii au rezervat circa jumătate din capacitatea de cazare a țării pentru Revelion, arată un studiu al Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT). În același timp, cea mai...

Smart Home Concept - de la proiect de casă la construcție finalizată

Smart Home Concept - de la proiect de casă la construcție finalizată
A construi o casă înseamnă un lung proces presărat cu stres, decizii, acte de semnat și de aprobări primite. Este o perioadă stresantă, dar la finalul acestei experiențe totul merită, pentru că vei avea casa...

Serialul Adela, lider de audienţă, peste Masked Singer România

Serialul Adela, lider de audienţă, peste Masked Singer România
Galerie Foto #dacăejoieAdela! Telespectatorii au urmărit aseară în număr foarte mare serialul produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, în intervalul comun de difuzare cu Masked Singer România, serialul de la Antena 1...

Grupurile Deliei intră în Bootcamp-ul X Factor, astăzi, de la 20.30, la Antena 1 ”Devine cu adevărat stresant”

Grupurile Deliei intră în Bootcamp-ul X Factor, astăzi, de la 20.30, la Antena 1  ”Devine cu adevărat stresant”
Grupurile Deliei sunt pregătite pentru etapa Bootcamp-ul X Factor și vor face tot posibilul să primească unul dintre cele trei scaune pe care jurata le pune la bătaie pentru Battle-uri, astăzi, de la 20:30, la...

Atenție unde călătoriți! Cod roșu de furtuni în Grecia

Atenție unde călătoriți! Cod roșu de furtuni în Grecia
Cod roșu de furtuni în Grecia. Temperaturile sunt scăzute, furtunile puternice sunt însoțite de precipitații cu grindină de alocuri și rafale de vânt de până la gradul 8 pe scara Beaufort,...

UPDATE Vești bune pentru VACCINAȚI. Valabilitatea certificatului verde se prelungește în UE

UPDATE Vești bune pentru VACCINAȚI. Valabilitatea certificatului verde se prelungește în UE
Comisia Europeană vrea  prelungirea valabiltății certificatelor de vaccinare până la 9 luni. În UE au fost emise, până în prezent, 650 de milioane de documente.  „În același timp, situația...

Emi și Cuza, Mihai și Elwira Petre luptă în marea finală Asia Express- Drumul Împăraților

Emi și Cuza, Mihai și Elwira Petre luptă în marea finală  Asia Express- Drumul Împăraților
Galerie Foto Drumul Împăraților, traseul celui de-al patrulea sezon al celui mai dur reality – show,  Asia Express, ajunge la final. Duminică, 28 noiembrie, de la 20:00, Antena 1 difuzează lupta decisivă între...
Serviciul de email marketing furnizat de