„2015, Revelionul starurilor" show-ul prezentat de Dan Negru în noaptea de Revelion a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public şi a stabilit un nou record de audienţă. În minutul de aur, la ora 23:04, Antena 1 a înregistrat un rating de 23,6 puncte şi o cotă de piaţă uluitoare, de 47,9%.
De altfel, Antena 1 a fost ieri lider de audienţă pe parcursul întregii zile iar în anumite intervale orare a obţinut o audienţă de aproape şase ori mai mare faţă de ProTv.
În intervalul orar 21:49 - 02:00, atunci când a fost difuzat show-ul de divertisment „2015, Revelionul starurilor", Antena 1 a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 16,8 puncte de rating şi 35,7% cotă de piaţă, de mai bine de patru ori mai mult faţă de ProTv. În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, 23:04, Antena 1 a înregistrat un rating de 23,6 puncte şi o cotă de piaţă de 47,9%.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obţinut o audienţă de aproape şase ori mai mare faţă de ProTv. Show-ul prezentat de Dan Negru a obţinut, în medie, 18 puncte de rating şi 34,7% cotă de piaţă. În minutul de aur, la 23:53, Antena 1 obţinea un rating de 25 de puncte şi o cotă de piaţă de 47,1 procente.
La nivelul întregii ţări, Antena 1 a obţinut o audienţă de aproape şase ori mai mare faţă de ProTv cu o medie de 17,5 puncte de rating şi 31,6% cotă de piaţă. În minutul de aur, înregistrat pe acest segment de public la 23:08, peste 4.500.000 de români urmăreau Antena 1.
Şi Emisiunea „Chef de râs", cea care a dat startul petrecerii de Revelion, difuzată în intervalul orar 19:55 - 21:49, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public. La nivelul întregii ţări, Antena 1 a condus detaşat cu o medie de 11,4 puncte rating şi 19,5 procente din cota de piaţă.
De altfel Antena 1 a fost preferata telespectatorilor de toate vârestele atat din mediul urban cât şi din cel rural, pe tot parscursul zilei. La nivelul întregii ţări, Antena 1 a obţinut, în medie, 6,9 puncte de rating şi 20,4 procente din cota de piaţă, dublu faţă de ProTv.
Potrivit Kantar Media, în top zece posturi de televiziune în noaptea de Revelion, Intact media Group ocupă trei pozitii: Antena 1, Antena 3 si Antena Stars, pe target-urile cele mai importante (All Urban, 18 - 49 si National).