x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţă la nivelul întregii zile

Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţă la nivelul întregii zile

28 Sep 2013   •   12:25
Antena 1 a condus ieri clasamentul de audienţă la nivelul întregii zile

Zi extraordinară ieri pentru Antena 1. Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Observator 13, Acces Direct, IComedy, dar şi redifuzarea primului episod X Factor s-au impus ca lider de audienţă în rândul publicului comercial, 18-49 urban.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotă de piaţă de 17.7% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu un rating mediu de 2.5% şi 15% cotă de piaţă. şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3% şi 15.1% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.6% rating şi 12.8% share. în medie, peste 504 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit ieri Antena 1, întreaga zi.

Mihai Bendeac şi Mikey Hash şi-au adjudecat din nou prima poziţie în clasametul audienţelor, atât  în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional cu cel de-al doilea episod IComedy, show-ul de comedie marca Antena 1, care îmbină umorul inedit de televiziune cu umorul din online. Astfel, IComedy a înregistrat aseară pe targetul comercial un rating mediu de 7.2% şi 19.2% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu doar 6.3% rating şi 16.6% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivel urban şi naţional.

În minutul de aur, înregistrat la 21:38, peste 1 599 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau IComedy, în vreme ce doar 623 000 urmăreau filmul difuzat de Pro Tv, "Transfer de identitate".

Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, întreaga săptămână emisiunea Acces Direct fiind lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. şi ieri, emisiunea prezentată de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 4.5% şi 20.5% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a păstrat atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional, unde emisiunea a fost urmărită în medie de peste 746 000 de telespectatori.

×