x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Casa Afla ce e nou

Afla ce e nou

25 Mai 2006   •   00:00

A INCEPUT "GRADINA DE VARA"!


Timp de patru zile, incepand de astazi, 25 mai, Parcul Herastrau se transforma intr-o veritabila gradina de vara. Aflata la editia a V-a, deja traditionala expozitie "Gradina de Vara" devine locul de unde orice bucurestean poate sa-si procure tot ceea ce are nevoie pentru amenajarea si decorarea gradinii personale. Aproape 30 de firme specializate isi vor expune produsele pe fondul completarii si imbinarii armonioase cu toate celelalte exponate, intr-un ritm care reconstituie ambientul unei gradini in adevaratul sens al cuvantului. Expozitia "Gradina de Vara" este speciala fata de alte targuri si expozitii cu profil similar, prin conceptul de Expozitie de Imagine pe care il promoveaza. Pentru satisfacerea pasionatilor intr’ale gradinaritului, care exact in aceasta perioada a anului pot recurge la reamenajari, organizatorii s-au gandit sa adune o oferta bogata de plante, mobilier pentru gradina, decoratiuni si de tot ceea ce tine de acest sector. La editia din acest an vor fi expuse produse inovatoare si noi varietati de plante pe aproximativ 1.000 mp in Parcul Herastrau. Ca o noutate, in acest an, organizatorii vor acorda o atentie deosebita designerilor si peisagistilor, care vor avea posibilitatea de a face demonstratii practice despre cum se poate amenaja o gradina sau un spatiu exterior si care sunt regulile de care ar trebui sa tinem seama, astfel incat rezultatul sa fie spectaculos si durabil.

ULTIMELE TEHNOLOGII LG


La 16 mai, LG Electronics a organizat cea de-a doua Conferinta Nationala a Dealerilor din Romania, ocazie cu care au fost prezentate ultimele aparate digitale de inalta tehnologie pentru uz casnic, dispozitive electronice si de telecomunicatii. Evenimentul a constituit si prilejul comunicarii noii viziuni strategice a companiei, viziune pe care LG o vede la nivel global, fara sa faca diferente pe piete locale de desfacere. Compania isi doreste sa ajute astfel piata locala in procesul ei de aliniere la tendintele globale de ultima ora.

Prin noua filosofie, exprimata de denumirea generica Blue Ocean Strategy, LG Electronics doreste sa creeze valoare pentru consumatori, bazandu-se pe dezvoltarea unor relatii foarte puternice cu partenerii de business, carora doreste sa le acorde sprijin total pentru maximizarea profitului. "Am convingerea ca, o data ce consumatorul va lua contact cu aceste ultime tehnologii, Romania va recupera rapid distanta ce o desparte de tarile vest-europene", a declarat domnul Han Khyu, presedinte LG Electronics Romania, la conferinta de presa organizata cu aceasta ocazie.

BONUS CARD DE LA MEDIA GALAXY


Din 15 mai, Media Galaxy a lansat programul de fidelitate Media Galaxy Bonus Card, prin care clientii sai pot fi rasplatiti cu bonusuri de pana la 8% la urmatoarea achizitie. Media Galaxy Bonus Card este oferit pe loc in magazin, in momentul in care clientul face o achizitie de minimum 1.500 RON. Bonusul se acorda astfel: la cumpararea unui produs de minimum 1.500 de RON, bonusul este de 4% din valoarea achizitiei; daca valoarea cumulata a achizitiilor este de minimum 5.500 RON, bonusul acordat este de 6%; daca valoarea cumulata a achizitiilor este de minimum 11.000 RON, bonusul acordat este de 8%.

TARGUL PENTRU COPII KIDEX


In perioada 31 mai-4 iunie, la Complexul Expozitional ROMEXPO - Bucuresti, Pavilionul 2, se desfasoara targul pentru copii KIDEX. Editia din acest an este dedicata femeilor gravide si tinerelor mamici si se desfasoara sub sloganul: Afla de la cei mai buni medici - numai la KIDEX! Se doreste prin aceasta abordare sa se raspunda nevoilor exprimate de viitoarele sau de tinerele mamici in materie de nastere, crestere si educare a copilului. Organizatorii au pregatit pentru cei mici in acest an ceva inedit… un curs de conducere care se va desfasura pe un traseu prestabilit dupa toate regulile si instructiunile de circulatie rutiera aplicabile in cazul adultilor.

TARGUL NATIONAL COOPERATIST


In perioada 31 mai-4 iunie 2006, la Complexul Expozitional Romexpo se desfasoara cea de-a doua editie a Targului National Cooperatist-Tincoop 2006 pentru sustinerea dezvoltarii si promovarii activitatilor cooperatiste. Gama de produse care va fi prezentata include: produse din lemn si mic mobilier, articole si piese de artizanat si arta populara, confectii textile, incaltaminte, confectii metalice, sticlarie si produse de decoratiuni interioare, produse alimentare, dorindu-se ca exponatele sa se substituie cartii de vizita a producatorilor din cooperatia mestesugareasca si de consum. De mentionat faptul ca expozitia este cu vanzare si ca preturile sunt pentru toate buzunarele.

×