Morphy Richards aduce în România o gamă largă de electrocasnice pentru casă și bucătărie. România este prima țară din regiune cu sucursală proprie
Morphy Richards, brandul internațional de electrocasnice pentru casă și bucătărie din Marea Britanie, a anunțat astăzi extinderea în Europa de Est printr-o sucursală dedicată în București, România.
Portofoliul de produse Morphy Richards disponibile consumatorilor români include o varietate de electrocasnice mici pentru casă și bucătărie precum aparate de gătit, de preparat mâncarea sau pentru micul dejun precum fierbătoare, prăjitoare de pâine, roboți de bucătărie, slow cookere sau mașini de pâine, alături de o selecție de produse destinate îngrijirii casei și hainelor de tipul aspiratoarelor verticale sau fiarelor de călcat.
Laurențiu Codescu, Head of Eastern Europe Market GDCA, a declarat:
“Piața din România a apreciat mereu produse de calitate cu design desăvâșit, iar Morphy Richards, un brand britanic de top cu o istorie bogată, exprimă cu succes aceste valori în produsele sale.” ”Feedbackul primit până în acest moment din partea partenerilor și clienților a fost extrem de pozitiv și ne bucurăm să putem aduce pe piață noi opțiuni puternice pentru activitățile zilnice din fiecare casă - de la gătit, curățat la călcat.” a continuat acesta.
O selecție impresionantă de produse precum aparatul de gătit la abur Intellisteam, robotul de bucătărie Mixstar, seturile de mic dejun Rose Gold, aspiratorul SuperVac Sleek Pro 2-în-1 sau stația de călcat Jet Steam este disponibilă prin magazinele online ale partenerilor, în timp ce portofoliul extins de electrocasnice poate fi consultat de consumatorii români pe www.morphyrichards.ro.
Robin van Rozen, CEO GDCA, a declarat:
“Ținând cont de poziția puternică a Morphy Richards ca brand britanic și apetitul românilor pentru produse de calitate înaltă, suntem încântați să introducem Morphy Richards în România! Extinderea către Europa de Est este un pas esențial în strategia noastră internațională și ne face plăcere cu atât mai mult să începem această călătorie în România, o piață pe care eu o cunosc foarte bine și care este cheie pentru planurile noastre regionale.”
Cu o istorie de 85 de ani în crearea de produse menite să ușureze viața, prin design inovator și calitate a manufacturii, Morphy Richards este un brand important în portofoliul grupului Glen Dimplex, divizia Consumer Appliances (GDCA), ce include alte mărci prestigioase de electrocasnice precum Roberts Radio sau Stoves.

Ştiri din .ro
Cum poți deveni make-up artist: sfaturi pentru primii pași și o viziune productivă
Redescoperirea relației sau a căsniciei: ce poți face pentru a dezvolta constant pasiunea pentru partener
Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod. Show-ul a fost urmărit de peste 2 milioane de telespectatori

Parfumurile orientale: descoperă de ce au devenit atât de populare în întreaga lume?

Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite. Emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial

Toto Dumitrescu se alătură distribuţiei serialului Adela, de la Antena 1

Burlacul, emoționat înainte de a se întâlni cu cele 25 de fete: ”Nu sunt bărbatul perfect, sunt omul care va încerca din răsputeri să te facă fericită!”

Ce conditii trebuie sa indeplineasca un stetoscop bun
Ce spun ducii de Sussex în primul interviu după mutarea în California
Incident la Hollywood. Câinii răpiți ai cântăreței Lady Gaga au fost găsiți
Despre optimism și avantajele persoanelor optimiste
Chefi la cuțite revine cu sezonul 9. Show-ul va fi difuzat în fiecare duminică, luni și marți la Antena 1

Templul lui Amon-Ra, construit timp de 2.000 de ani

Răzvan Fodor, despre secretul unei căsnicii fericite: ”Bărbatul perfect și femeia perfectă există”
Ediţie specială Neatza cu Răzvan şi Dani, finala Mireasa şi marea premieră Chefi la cuţite sezonul nouă se văd duminică la Antena 1
