În urma unui studiu realizat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons), 70% dintre site-urile restaurantelor de tip fast-food nu prezintă lista cu alergeni.
De asemenea, 10% dintre fast-food-uri nu-şiprezintă ingredientele la nivel de produs, motivând prin faptul că reţetele preparatelor lor sunt secrete.Doar 50% dintre fast-food-urile care au făcut obiectul studiului prezintă pe site informaţii nutriţionale, iar 70% nu au specificat numărul de telefon al consumatorului sau link-ul către site-ul N.P.C.
30% dintre site-urile analizate nu au menţionat un număr de contact al companiei şi doar jumătate dintre societăţile comerciale precizează că sunt operatori de date cu caracter personal.
De asemenea, pe 40% dintre site-uri nu este precizată valoarea minimă a comenzii pentru ca aceasta să fie livrată gratuit la domiciliu, iar 90 % dintre site-uri nu precizează modalitatea de plată acceptată.
Studiul cu privire la informaţiile care se regăsesc pe site-urile restaurantelor tip fast-food din România a fost realizat în perioada aprilie-mai 2015, pe zece branduri fast-food: McDonald’s România, KFC, Pizza Hut, Dristor Kebab, Spring Time, Dines Food, Subway, Chopstix, Presto Pizza şi Dominium.