x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

5 elemente pentru succesul unei afaceri cu haine second hand & outlet

0
28 Ian 2020 - 15:13
5 elemente pentru succesul unei afaceri cu haine second hand & outlet

La nivel internațional, dar și în România, interesul consumatorilor pentru a cumpăra îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de pe segmentul second hand și outlet este în creștere semnificativă. Demn de remarcat este că se schimbă tocmai concepția oamenilor despre această nișă de fashion - de la "vechituri pentru cei săraci", la o reală oportunitate de achiziții inteligente, economice, cu stil și responsabilitate pentru mediu!

 

Altfel spus, clienții caută alternalive la comerțul standard de fashion, o industrie cu tot mai mari probleme de imagine în lumea actuală. Industria fashion este una dintre marile generatoare de poluare, iar mulți influenceri subliniază că apetitul pentru modă înseamnă resurse risipite și bani folosiți eronat. Există tot mai mulți astfel de lideri de opinie și tot mai multe reviste glossy care recomandă reciclarea activă a hainelor, prin modificări aduse garderobei actuale, dar și prin achiziții de chilipiruri premium din magazinele de haine second hand și outlet.

 

Conceptul este simplu: în astfel de magazine poți găsi produse unicat, chiar vintage, articole cu multă personalitate, din materiale de foarte bună calitate, chiar de la branduri de top, dar la super prețuri. Ajuți astfel mediul, te bucuri de produse de calitate ridicată și economisești și bani pentru lucrurile care contează pentru tine.

 

În acest context, inclusiv în România, afacerile de retail de fashion second hand și outlet pot fi o mare oportunitate pentru antreprenori! Investițiile necesare nu sunt foarte mari, în comparație cu alte genuri de afaceri de retail. Pentru succesul unui business în acest domeniu, orice antreprenor trebuie să țină însă cont de câteva elemente.

 

1. Calitatea produselor în sine este motorul unei afaceri cu haine second hand / outlet. Consumatorii își doresc genul de produse cu raport calitate / preț mult peste valoarea din magazinele standard de mall. Hainele care nu sunt noi nu trebuie să își trădeze originea prin aspect negativ, din contră, trebuie să arate foarte, foarte bine. Nu trebuie să fie un compromis estetic, aceste produse nu trebuie să fie mai prejos decât cele din magazinele clasice. Cum se poate acest lucru? Colaborând cu un furnizor de încredere care poate oferi stocuri de haine de calitate sh și outlet.

 

Accentul nu trebuie pus astfel doar pe preț, oamenii cu venituri medii nu vor să cumpere haine cu defecte sau total demodate indiferent cât de ieftine ar fi, probabil nu le-ar purta nici gratis! În schimb, sunt dispuși să plătească prețuri chiar și asemănătoare cu cele din comerțul standard, dacă au parte de haine de mai bună calitate, care să îi impresioneze cu adevărat. Practic, în loc să cumpere haine ieftine de la mall, de la branduri low cost, preferă haine premium second hand și outlet, pentru care să plătească aceeași bani.

 

2. Este necesar un spațiu de retail cât mai bine plasat, chiar dacă nu în cele mai scumpe locuri din oraș. Important este ca locația să fie stradală, ușor de accesat de către consumatori. Se poate merge chiar pe locație de cartier, care poate fi de mai mare succes decât una ultracentrală. Trebuie să existe un număr mare de locuitori în zonă, trafic pietonal, de preferat și vizibilitate din traficul rutier.

 

3. Designul general al magazinul trebuie să fie cu aspect premium și nu ieftin, chiar dacă în comunicare se va pune accent și pe prețurile mici, pe campanii promoționale, pe reduceri și soldări. De asemenea, se va evita să se scrie doar denumirea de second hand și în niciun caz dominant în vizualul general. Magazinul trebuie să aibă un nume al său, un brand, un concept, exact ca magazinele din retailul standard de fashion. Astfel, clienții vor rezona mai bine cu brandul și vor alege mai des magazinul, cu mai multă încredere. Clienților nu trebuie să le fie rușine că aleg un astfel de magazin, din contră, să simtă că fac o alegere inspirată.

 

4. Este nevoie de promovare corectă în social media, căci astăzi foarte multe decizii de cumpărare se iau online, chiar și pentru comerțul offline. Rețelele sociale vor trebui să fie canalul preferat de comunicare cu potențialii și actualii clienți. Se vor posta fotografii, sfaturi, noutăți din magazin și din lumea fashion. Se va pune accent pe partea premium și pe toate elementele subliniate mai sus ca fiind generatoare de clienți.

 

5. Ideal este să existe și un magazin vânzări online, în paralel cu cea offline. Clienții pot acționa din impuls în timp ce văd produsele pe internet, linkurile se vor propaga mai bine. Dincolo de clienții generați în mod direct online, se vor atrage mai mulți clienți și spre magazinul fizic. În plus, se pot atinge noi piețe, căci un magazin online poate vinde la nivel național.

 


 

Ştiri din .ro




Mai multe titluri din categorie

Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei

Rezultatele de anul trecut vorbesc despre ceea ce s-ar putea face în continuare, după ce trec efectele pandemiei
Galerie Foto Capitala României devenise, la finalul anului trecut, destinația de city-break preferată de europeni. Promovarea evenimentelor și a turismului de business a fost un mare succes al Companiei Municipale Turistica...

Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse 

Strategia pentru Capitală: promovarea misterelor și a legendelor ascunse 
Galerie Foto Până anul trecut, Capitala României nu a fost niciodată o reală destinație de „city-break”, în ciuda tuturor declarațiilor specialiștilor în turism care au încercat să o ridice la acest statut....

Andreea Ibacka şi Mihai Călin, cuplu în serialul Adela de la Antena 1

Andreea Ibacka şi Mihai Călin, cuplu în serialul Adela de la Antena 1
Andreea Ibacka şi Mihai Călin fac parte din distribuţia celui mai nou serial de ficţiune produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, Adela. Cei doi sunt soţ şi soţie, însă au o căsnicie bazată mai...

Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ştefan, vin la Chefi la cuțite

Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ştefan, vin la Chefi la cuțite
Galerie Foto Seria surprizelor continuă luni seara, de la 20.30,  la Chefi la cuțite. La bancul de lucru își vor face apariția Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan. Ștefănel chiar e pasionat de bucătărie și...

Biba Struja, al treilea finalist din sezonul 9 iUmor! Cea de-a treia ediție a fost lider de audiență

Biba Struja, al treilea finalist din sezonul 9 iUmor! Cea de-a treia ediție a fost lider de audiență
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban. Astfel, la...

Joaquin Phoenix a devenit tată. Cum se numește copilul

Joaquin Phoenix a devenit tată. Cum se numește copilul
Starul american Joaquin Phoenix a devenit tatăl unui băiețel, pe nume River, în onoarea fratelui său mai mare, care a murit la 23 de ani. Mama copilului este actrița Rooney Mara, transmite EFE. După...

Cea de-a treia ediție iUmor, sezonul 9, a fost lider de audiență

Cea de-a treia ediție iUmor, sezonul 9, a fost lider de audiență
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban. Astfel, la...

Cadouri romantice într-o cană de cafea? Le găsești pe site-ul care te îndeamnă să dăruiești cadouri-experiențe

Cadouri romantice într-o cană de cafea?  Le găsești pe site-ul care te îndeamnă să dăruiești cadouri-experiențe
Galerie Foto „Cadourile care nu se uită niciodată au emoție și trăiri”, ne spune Florin Genet, CEO experimenteaza.ro, un site special de cadouri-experiență. Florin a adunat aici peste 500 de experiențe diferite care...

Antena 3, lider de audiență în ziua votului

Antena 3, lider de audiență în ziua votului
Galerie Foto Antena 3 a fost lider absolut în momentul anunţării rezultatelor exit poll-ului pentru alegerile locale. Postul Antena 3 a dominat competiţia nu doar cu televiziunile de ştiri, ci a întrecut şi staţiile...

Rochii de mireasă pentru nunta în aer liber

Rochii de mireasă pentru nunta în aer liber
Vara este momentul pentru nunți incredibil de romantice și delicate în natură. Verdeața luxuriantă creează un cadru natural, în care poți țese deja tema dorită și abundența luminii - o dispoziție...

Emisiunea a fost urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, Cea de-a treia gală Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Emisiunea a fost urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, Cea de-a treia gală Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara
Galerie Foto Cea de-a treia gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de AMI, cu o excelentă transformare în DUA LIPA, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la...

X Factor, lider de audiență pe toate categoriile de public. Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

X Factor, lider de audiență pe toate categoriile de public. Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card
Galerie Foto Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Astfel, la nivelul întregului public...

Hotspotcoffee.ro: cea mai bună cafea din România

Hotspotcoffee.ro: cea mai bună cafea din România
Te-ai gândit vreodată cum ar arăta diminețile tale fără cafea?  Pe lângă energia pe care o dă o ceașcă de cafea aromată, nimic nu se compară cu mirosul cafelei proaspăt prăjite. Echipa Hotspot...

Lucruri pe care trebuie să le știi înainte de schimbarea furnizorului de gaze

Lucruri pe care trebuie să le știi înainte de schimbarea furnizorului de gaze
Căldura casei tale trebuie simțită la propriu, dar mai ales la figurat. Tocmai pentru acest lucru, ai nevoie de oferte create în favoarea ta, de care să beneficiezi pe tot parcursul anului. Pentru a te asigura că...

Universiada Pescarului Ediția I. Inginerii UPB au câștigat Marele Premiu, iar Marea Captură a revenit medicilor UMFCD

Universiada Pescarului Ediția I. Inginerii UPB au câștigat Marele Premiu, iar Marea Captură a revenit medicilor UMFCD
Prima ediție a concursului de pescuit sportiv – Universiada Pescarului – C&R , ce a reunit cadrele  didactice ale Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila” și ale Universității POLITEH...
Serviciul de email marketing furnizat de