x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Blugii vor sa se impuna într-o lume a pantalonilor yoga

Blugii vor sa se impuna într-o lume a pantalonilor yoga

02 Apr 2018   •   17:36
Blugii vor sa se impuna într-o lume a pantalonilor yoga

De la Ralph Lauren, până la Calvin Klein, cele mai mari case de modă din America îşi leaga mari speranţe de relansarea blugilor, mizând pe faptul că aceştia pot fi un produs cu vânzări mari.

 

În ultimii ani, blugii au avut dificultăţi în a concura cu stilurile de pantaloni mai confortabili precum leggings sau cei pentru yoga. De exemplu, anul trecut importurile de pantaloni cu elastic le-au depăşit pe cele de blugi pentru prima dată în istorie, potrivit datelor furnizate de US Census Bureau. Mai grav, stilurile de blugi nu s-au modificat în ultimul deceniu, ceea ce nu a provocat interesul cumpărătorilor.

Chiar dacă Levi Strauss & Co. se chinuie de mai mulţi ani să contracareze presiunile care vin din partea pantalonilor de tip stretch, există semne ale unei relansări. Producătorul de jeanşi a raportat o creştere de 8% a veniturilor în 2017, cea mai puternică creştere anuală de după 2011, graţie învigorării gamei sale de jeanşi pentru femei.

Între timp, casele de lux ajută şi ele la relansarea interesului pentru pantalonii din denim. Grupul PVH Corp, care deţine mărcile Tommy Hilfiger şi Calvin Klein, a înregistrat o îmbunătăţire semnificativă a vânzărilor de jeanşi la nivel mondial, a declarat săptămâna trecută directorul general de la PVH, Emanuel Chirico. Acesta consideră că relansarea se datorează popularităţii stilului anilor '90 precum şi campaniilor de marketing demarate de PVH.

La rândul său, Ralph Lauren Corp a menţionat denim-ul ca segmentul pe care se va concentra în viitor după ce anul trecut a înregistrat o creştere de 8% a vânzărilor de jeanşi. În prezent, denim-ul reprezintă doar 2-3% din veniturile totale ale companiei, iar echipa managerială crede că ar trebui să fie mult mai mare. "Pe baza celor mai recente date venite de la consumatori, credem că există bazele pentru a fi câştigători în această categorie", declara în luna februarie CEO-ul de la Ralph Lauren Corp, Patrice Louvet.

Şi mărcile de masă s-au alăturat acestui trend de relansare a blugilor. American Eagle Outfitters Inc. a înregistrat vânzări record în toamna anului trecut, după ce a reuşit să îi atragă pe adolescenţi în magazinele sale. De asemenea, graţie jeanşilor, magazinele Madewell continuă să înregistreze creşteri de două cifre ale vânzărilor în timp ce lanţul soră J Crew are probleme în a atrage cumpărători în magazinele sale. AGERPRES

×