x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Daiana Anghel promovează piaţa de lux

Daiana Anghel promovează piaţa de lux

de Anca Nicoleanu    |    02 Apr 2013   •   15:03
Daiana Anghel promovează piaţa de lux

A fost atrasă de lux dintotdeauna. Aşa se face că, profitând de faptul că nu se mai află sub contract cu nici un post de televiziune, Daiana Anghel a înfiinţat, acum două luni de zile, www.luxlounge.ro, o platformă online exclusiv destinată pieţei de lux.

“Vrem să fim un suport pentru brandurile de lux care se află pe piaţa din România, o platformă de promovare pentru ele. Obiectivul nostru este ca luxlounge.ro să devină locul în care toată lumea din zona de lux să tânjească să fie prezentă. Site-ul nu este axat numai pe zona de produse - maşini de lux, bijuterii, îmbrăcăminte, încălţăminte. Avem şi articole despre călătorii, restaurante, hoteluri. De asemenea, ne dorim foarte mult să sprijinim şi brandurile româneşti din zona de lux”, ne spune fosta prezentatoare de ştiri. "E o satisfacţie foarte mare pentru mine, pentru că a luat o amploare uriaşă, într-un timp extrem de scurt. luxlounge.ro are două luni şi lumea deja vorbeşte despre noi, ne caută, ne trimite invitaţii pe profilul nostru, ceea ce pentru noi este mare lucru", adaugă Daiana.

Nu vom promova decât branduri care aparţin pieţei de lux

Site-ul are deja 4.000 vizitatori unici, iar articolele postate sunt scrise în limba română. "Am ţinut foarte mult la modul cum ne prezentăm, la cum arată site-ul, la subiectele pe care le abordăm. Estetica i-a făcut pe mulţi să creadă că este un site de afară. E scris în limba română, dar în scurt timp vom avea şi o variantă în engleză. Mai ales că în targetul nostru se află şi clienţii din străinătate, hotelurile, resorturile din alte ţări. Pe partea de hoteluri, restaurante, baruri, călătorii, vrem să atingem şi piaţa de afară, să venim cu recomandări. Vrei să mergi la Londra, poţi merge colo sau dincolo, cu o prezentare a locului respectiv, cu poze şi partea de contact. De asemenea, vom avea interviuri cu persoane cu funcţii de top în zona luxului, dar şi articole din zona de business a pieţei de lux". Prin ce se deosebeşte clar luxlounge.ro de celelalte site-uri de profil ne explică tot Daiana. "De-a lungul timpului, au apărut diverse site-uri pe profilul pieţei de lux dar, din păcate, probabil din considerente financiare, au început să promoveze, pe lângă firmele de profil, şi firme care se situează sub piaţa de lux. Şi în momentul când aduci clienţi care nu sunt <>, atunci nu mai eşti pe şi pentru piaţa de lux. Câştigi pe de o parte, în sensul că faci nişte bani, dar pierzi pe de altă parte, pentru că mulţi clienţi din zona de lux nu vor să se asocieze cu cei care nu aparţin acestei pieţe. De aceea cred, fără falsă modestie, că suntem singurii de luat în seamă, în momentul acesta, pe piaţa de lux din România".


 Luxul nu înseamnă doar superficialitate, aroganţă şi fiţe

Cum spuneam, Daiana Anghel a fost atrasă dintotdeauna de lux. Şi se consideră o cunoscătoare a acestei zone destinate oamenilor cu foarte mulţi bani. "Că mi-am permis sau nu produsele din zona de lux e partea a doua, dar întotdeauna am ştiut ce a apărut în domeniu. Şi dacă am vrut ceva dinadins, am făcut un sacrificiu şi mi-am luat. Sunt genul care preferă să dea un preţ mai mare pe un lucru de calitate, pentru că luxul nu înseamnă doar superficialitate, aroganţă şi fiţe, cum este prezentat pe la noi. Să-ţi cumperi o haină sau un pantof de la o casă importantă nu înseamnă că plăteşti doar brandul, ci şi un lucru de o calitate superioară, un calapod foarte bun, o calitate a pielii foarte bună, detaliile foarte bine făcute, cusăturile de calitate... Şi atunci eu pot să spun de ce aş da atâtea sute sau mii de euro pe un sacou, pentru că detaliile, căptuşeala costă atât, nasturii atât, materialul e făcut manual... Le văd altfel. Eu când mă uit la un pantof, la o haină sau geantă nu le văd doar drăguţe. Mă uit dincolo de aspectele comerciale.... Fiind o consumatoare de lux, o fană a destinaţiilor de lux, vreau să cred că ştiu despre ce vorbesc. E o zonă pe care dacă o abordezi, trebuie s-o şi aprofundezi. Nu poţi să vorbeşti despre brandurile de lux şi tot ceea ce înseamnă zona de lux fără să ştii despre ce este vorba, fără să fi încercat sau fără să fii ancorată în zona respectivă. Inclusiv la gastronomie, dacă n-ai gusturile cultivate, dacă nu eşti un cunoscător al gastronomiei adevărate, n-ai să poţi niciodată să apreciezi un fel de mâncare la un restaurant cu stele Michelin, ba din contra, ai putea să spui că e o porcărie. Şi atunci e greu să scrii despre lucrurile astea din auzite sau din ce ai mai citit prin cine ştie ce publicaţii". Am întrebat-o pe Daiana care sunt brandurile ei preferate. Mi-a răspuns că Lanvin, în materie de îmbrăcăminte, Balenciaga şi Celine pentru genţi şi Louboutin, Manolo Blahnik şi Jimmy Choo în materie de pantofi.

O mică afacere cu ulei de argan

Şi am mai întrebat-o dacă şi-a luat gândul de la televiziune. Zice că nu. "Am luat doar o pauză, după contractul care s-a încheiat (n.n. e vorba de contractul cu Kanal D). Voi continua cu televiziunea în momentul în care va fi şi loc, şi cazul, şi o propunere bună. Doar că o s-o fac în paralel cu proiectele pe care le am acum". Proiectele deci, pentru că Daiana a mai pus pe picioare o mică afacere cu ulei de argan pe care-l aduce din Maroc, de la Agadir. "Cu marocanii e extrem de greu de lucrat. Sunt alunecoşi, schimbători, şi greu am reuşit să stabilesc o legătură profesională cu un producător care să-mi inspire şi încredere".

×
Subiecte în articol: Daiana Anghel piata de lux