x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Happy Channel, audiențe extraordinare la nivelul nișei dedicate femeilor

Happy Channel, audiențe extraordinare la nivelul nișei dedicate femeilor

20 Dec 2016   •   14:30
Happy Channel, audiențe extraordinare la nivelul nișei dedicate femeilor

Sărbătorile de iarnă vin cu vești bune pentru Happy Channel și #happy telespectatori! Ieri, 19 decembrie, Happy Channel a înregistrat audiențe extraordinare la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

 

În timpul dimineții, în intervalul 06:00 - 10:00, Happy Channel a ocupat locul 3 în Top All Channels, după principalele posturi generaliste, PRO TV și Antena 1, pe targetul Femei 18-49 Urban, cu 0.4 puncte de rating și 3.7% share.

 

Emisiunea Happy Day, difuzată de la 8:29 la 9:00, s-a clasat tot pe locul 3 în Top All Channels, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban, cu 0.6 puncte de rating și 4.6% share.

 

În toamna 2016, Happy Channel a mai atins audiențe spectaculoase în timpul programelor matinale, respectiv: pe 4 decembrie – 0.5 rating și 3.9 share, pe 6 octombrie – 0.5 rating și 3.9 share, iar pe 14 octombrie – 0.6 rating și 4.4% share.

 

Tot ieri, în cadrul programelor difuzate între 10:00 și 16:00, Happy Channel a fost lider de audiență la nivelul nișei dedicate femeilor cu vârste cuprinse între 18-49 din mediul urban, înregistrând 0.4 puncte de rating și 2.7% share. În acest interval, happy telespectatorii au urmărit, printre altele, serialele “Te provoc să mă părăsești” și “Doar tu” și filmul artistic “Globul de zăpadă”.

***2 ianuarie 2017 este ziua marilor premiere la Happy Channel! Din această zi, de luni până vineri, de la 18:00 la 22:00, telespectatorii vor avea parte de patru ore de program turcesc: “Elif” de la 18:00 și “O poveste de iubire” (“Love Story”), de la 20:00. Tot din 2 ianuarie, super serialul american “Gossip Girl”, va fi difuzat de luni pînă vineri, de la 22:00, pe Happy Channel!

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Target:Femei 18-49 Urban

 

 

×
Subiecte în articol: happy channel audiente femei kantar media