Ziua de ieri, 23 februarie, a fost una cu audiențe excepționale pentru emisiunile “Happy Day” și “Happy Night” de la Happy Channel, pe nișa dedicată femeilor cu vârste cuprinse între 18 - 49 ani din mediul urban.
Chiar dacă sunt ocupați cu filmările de la iSerialul “Când mama nu-i acasă”, Criss și Vlad realizează super-performanțe de audiență în fiecare săptămână, la “Happy Day” și “Happy Night”.
Emisiunea “Happy Day”, difuzată de la 16.30 la 17:00, în cadrul căreia happy telespectatorii au vizionat un reportaj special marca “Tribute” by Anca Țurcașiu cu Irina Margareta Nistor, a obținut 0.6 puncte de rating și 3.1% share, fiind lider de audiență pe nișa dedicată femeilor.
“Style pe fază”, rubrica de fashion prezentată de Criss și Stephan Pelger la “Happy Night”,a înregistrat 0.6 puncte de rating și 1.8 % share, fiind cea mai mare audiență pe care a înregistrat-o rubrica de style de până acum.
La nivelul întregii zile, Happy Channel a obținut 0.4 puncte de rating și 2.0% share, fiind lider de audiență pe nișa dedicată femeilor. Iar în prime time, de la 19:00 la 23:00, Happy Channel a înregistrat 1.2 puncte de rating și 2.7 % share, în timp ce Acasa TV a avut doar 0.7 puncte de rating și 1.5% share.
La aproape un an de la lansare, Happy Channel captează atenția publicului din România cu programe de top, cu povești extraordinare, pentru toată familia: seriale americane, britanice, turcești și sud-americane de succes, mini-serii celebre și emisiuni producții proprii care promovează COOLtura.
Mai mult decât atât, în curând la Happy Channel va avea premiera primul iSerial din România, o producție filmată integral cu telefonul mobil, “Când mama nu-i acasă”, realizată de Ruxandra Ion.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban