x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber “Happy Day” și “Happy Night”, audiențe în ascensiune!

“Happy Day” și “Happy Night”, audiențe în ascensiune!

24 Feb 2017   •   17:46
“Happy Day” și “Happy Night”, audiențe în ascensiune!

Ziua de ieri, 23 februarie, a fost una cu audiențe excepționale pentru emisiunile “Happy Day” și “Happy Night” de la Happy Channel, pe nișa dedicată femeilor cu vârste cuprinse între 18 - 49 ani din mediul urban.

 

Chiar dacă sunt ocupați cu filmările de la iSerialul “Când mama nu-i acasă”, Criss și Vlad realizează super-performanțe de audiență în fiecare săptămână, la “Happy Day” și “Happy Night”.

 

Emisiunea “Happy Day”, difuzată de la 16.30 la 17:00, în cadrul căreia happy telespectatorii au vizionat un reportaj special marca “Tribute” by Anca Țurcașiu cu Irina Margareta Nistor, a obținut 0.6 puncte de rating și 3.1% share, fiind lider de audiență pe nișa dedicată femeilor.

 

“Style pe fază”, rubrica de fashion prezentată de Criss și Stephan Pelger la “Happy Night”,a înregistrat 0.6 puncte de rating și 1.8 % share, fiind cea mai mare audiență pe care a înregistrat-o rubrica de style de până acum.

 

La nivelul întregii zile, Happy Channel a obținut 0.4 puncte de rating și 2.0% share, fiind lider de audiență pe nișa dedicată femeilor. Iar în prime time, de la 19:00 la 23:00, Happy Channel a înregistrat 1.2 puncte de rating și 2.7 % share, în timp ce Acasa TV a avut doar 0.7 puncte de rating și 1.5% share.

 

La aproape un an de la lansare, Happy Channel captează atenția publicului din România cu programe de top, cu povești extraordinare, pentru toată familia: seriale americane, britanice, turcești și sud-americane de succes, mini-serii celebre și emisiuni producții proprii care promovează COOLtura.

Mai mult decât atât, în curând la Happy Channel va avea premiera primul iSerial din România, o producție filmată integral cu telefonul mobil, “Când mama nu-i acasă”, realizată de Ruxandra Ion.

 

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Target: Femei 18-49 Urban

 

×
Subiecte în articol: Happy Day happy night audiente