x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

A fost ziua dorinţelor împlinite la Antena 1, în cadrul galei Ajut eu! Gala-maraton Ajut eu!, lider incontestabil de audienţă

0
30 Noi 2020 - 12:29

Gala-maraton Ajut eu! a revenit ieri, în zi de sărbătoare, cu o nouă ediţie care le dă șansă românilor de pretutindeni să schimbe destine şi să trăiască din nou emoţia binelui. Timp de 5 ore, telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură poveştile emoţionante prezentate live în platoul ambiţiosului proiect de Alessandra Stoicescu şi Mihai Morar, emisia impunându-se ca lider incontestabil de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.

Conform Kantar Media, gala Ajut eu!, difuzată în intervalul 14:00 – 18:58 a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 3.7 puncte de rating și o cotă de piață de 15.2%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 3.1 puncte de rating și 12.6% cotă de piață. Gala s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 5.5 puncte de rating şi 16% cotă de piață, dublu faţă de locul 2 în clasament, România TV cu 2.7 puncte de rating şi 7.8% cotă de piaţă. Poziţia a treia în clasament a fost ocupată de Pro TV cu 2.6 puncte de rating şi 7.6% cotă de piaţă. Ajut eu! a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 5.7 puncte de rating și o cotă de piață de 15%, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut doar 3.7 puncte de rating și 9.9% cotă de piață. Şi de această dată, Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 3.6 puncte de rating şi 9.4% cota de piată. În minutul de aur 18:36, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau ambiţiosul proiect de la Antena 1.  

            Răzvan şi Dani, Mirela Vaida, Florin Ristei, Valentin Butnaru, Ozana Barabancea, Mihaela Călin, Laura Nureldin, Octavia Geamănu, Cosmin Selesi și Alina Pușcaș, Alexandra Tudor, Camelia Bălţoi, Gabi Szabo, Cristi Iacob, Laura Lavrig, Frații Munteanu, Andi Popescu, Fabuloasele Alina Tănasă şi Diana Enciu, Otravă, Selly, Cuza de la Noaptea Târziu, Tequila, Andra Gogan, Mirela Retegan, Iuliana Pepene, Mircea Ivan, Andreea Ţopan, Bogdan Alecsandru, Olivia Păunescu, AMI, Ștefania și Speak, Cocuța și Bogdan Boantă, Șerban Copoț și Dan Badea, Amna, Adda și Cătălin Rizea, Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu s-au alăturat galei-maraton difuzată ieri timp de 5 ore live pe Antena 1 şi au contribuit la îndeplinirea primelor dorinţe.

Șapte povești au fost prezentate publicului pe larg, în Gala Ajut eu!, și astfel șapte dorințe s-au împlinit ieri, în direct, la Antena 1, urmând ca pe parcursul zilelor următoare, cu ajutorul oamenilor generoși de acasã, multe-multe altele să prindă aripi. Un campion la ciclism, o multiplu medaliată la atletism, o micuţă interpretă de muzică populară, un bărbat al cărui destin a fost schimbat brusc în urma unui accident, o mamă care îşi creşte singură cele şapte fiice, dintre care două fac box de performanţă, o micuţă balerină calificată pentru a treia oară la Campionatul Mondial şi o mamă singură şi fiul său adolescent pasionat de gătit, dar care riscă oricând să rămână fără un acoperiş deasupra capului, cu toţii au văzut ieri cum visurile lor cele mai mari prind contur în platoul Ajut eu!

 

Tot ieri, Dorian Popa a transmis live, timp de cinci ore, pe a1.ro din culisele galei-maraton Ajut eu!. Rând pe rând, vedetele aflate în platoul Ajut eu! s-au deschis în fața acestuia și au discutat despre momente în care au depășit obstacole datorită sprijinului primit din partea semenilor, dar şi despre micile bucurii trăite în ultima perioadă, în ciuda faptului că este una atipică şi complet apăsătoare pentru întreaga omenire.  

a1.ro a fost pe 29 Noiembrie destinația numărul 1 în Divertisment din SATI cu 264.656 vizitatori unici. Live-ul maraton cu Dorian Popa, dar și continutul din editiile speciale ale principalelor emisiuni au făcut userii din digital să aleagă a1.ro într-o proporție mai mare de 100% față de principalii săi competitori de pe locurile 2 și 3. În social media, cei peste 2 milioane de abonați iUmor s-au bucurat de seara de Roast. Momentele iUmor din ediția specială au depășit 1 milion de vizualizări online în mai puțin de 24 de ore.

Campania Ajut eu! continuă, iar telespectatorii își pot pune o dorință sau pot împlini chiar ei o dorință pe ajuteu.ro. De asemenea, până pe 24 decembrie, aceștia vor putea urmãri cum zi de zi alte şi alte dorinţe vor prinde viaţã. În fiecare zi, de la ora 18:50, înainte de Observatorul orei 19, Sandra Stoicescu le va prezenta telespectatorilor unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe site-ul campaniei www.ajuteu.ro, pe care oameni generoşi le vor împlini.  

 

Aniversarea de 27 de ani a început, ieri, la Antena 1 încă de la primele ore ale dimineții, când telespectatorii au putut-o urmări pe Mirela Retegan în ipostaza de prezentator al Observatorului și a continuat cu o ediție specială a matinalului Neatza cu Răzvan și Dani. Rând pe rând, aceștia au primit vizita echipei Observator, iar Elena Gheorghe a făcut un super show cu piesa Agapi, o melodie pe ritmuri armănești. A fost mai apoi rândul sportivilor Adrian Mutu, Mihaela Buzărnescu, Alexandra Dulgheru și Monica Niculescu să ia loc pe canapeaua matinalilor, dar și să răspundă provocărilor sportive lansate de aceștia. Jurații X Factor Florin Ristei și Loredana au marcat ziua specială cu un recital de excepție, pregătit special pentru această ocazie și prezentat în premieră la Neatza. Aceștia au cântat împreună piesa ”Cine te crezi”, lansată de Loredana în 1996. În continuare, Adda și Cătălin Rizea, dar și Raluka și Ana Baniciu au acceptat și au trecut cu brio o serie de provocări ce le-au amintit de misiunile din ”Asia Express”.

Și în ediția specială de Observator 13, Laura Nureldin i-a avut alături la pupitrul știrilor pe Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu, care au prezentat cele mai importante știri ale zilei, în timp ce Ștefan Bănică s-a alăturat Alessandrei Stoicescu în Observator 19.00.

Seara s-a încheiat cu o ediție specială de roast iUmor, în care personalități din generații și domenii cât se poate de diferite au urcat pline de curaj pe scenă. Cezara Dafinescu, Ciupi de la Mandinga, Cristi Iacob, Emilia Popescu, Florin Ristei, Irina Margareta Nistor, Irinel Columbeanu, Rodica Popescu Bitănescu, Sebastian Coțofană i-au trecut prin toate stările pe cei trei jurați iUmor, seara trecută, la Antena 1. Surprinși nu doar de prezența unora dintre aceștia pe scena iUmor, ci și de răutățile sau autoironia invitaților, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac s-au bucurat de o seară cu totul specială.

Zilele de aniversare Antena 1 și edițiile speciale continuă astăzi și mâine! Emoţie #deneoprit, noroc #deneoprit, români #deneoprit, acestea sunt coordonatele sub care telespectatorii vor petrece alături de vedetele Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media

 
 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 
 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

 

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

 

Perioada 29 noiembrie 2020

 

 

Citeşte mai multe despre:   Ajut eu!
Serviciul de email marketing furnizat de