Duminică seară, concurenții din Asia Express - Drumul Elefantulului au trecut printr-o serie de misiuni ce le-a pus la mare încercare răbdarea. A doua etapă din India a adus amuleta echipei formate din Șerban Copoț și George Vintilă și imunitatea cuplului Ruby-Robert, care pentru prima dată în acest concurs vor avea ocazia să se relaxeze la hotel și să se bucure de suma de 100 de Euro câștigată: ”Am așteptat atât de mult, încât nici nu știu cum să mă mai bucur”, a spus Ruby aseară.
Ieri seară, în intervalul orar în care a fost difuzat cel mai dur reality-show, 20.00-23.28, Asia Express a condus detașat topul audiențelor pe toate categoriile de public. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 9,8 puncte de rating și 25,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7.2 puncte de rating și 19 % cotã de piață. La orașe, emisiunea a fost lider detașat cu o medie de 8 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,1 puncte de rating și 13,4 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,9 puncte de rating și 17,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,3 puncte de rating și 13,7 % cota de piață. Aproape 2.000.000 de telespectatori urmăreau aseară, la nivel național, a doua etapă din India a vedetelor Asia Express, în minutul de aur de la 20:48.
Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.5 puncte de rating și 22,5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.7 puncte de rating și 20,4% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 15,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating și 14,8 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.8 puncte de rating și 16.2 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,5 puncte de rating și 15,6% cota de piață.
Antena 1 conduce topul audienţelor şi pe Whole Day, atât la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani, cât şi la nivelul întregii populaţii din mediul urban. Astfel, postul a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.6 % si o cota de piață de 19.2% pe targetul comercial al stației 18-49 urban, surclasând principalul competitor, Pro Tv.
Cea de-a doua etapă din India a impus ca vedetele să plece în cursă în haine tradiționale, dhoti și sari-uri, pe care au fost nevoiți să le îmbrace corect după o demonstrație făcută de localnici. Mulți dintre ei nu au reușit să înfășoare bucata de material conform cerințelor și au răbufnit, proba iscând discuții aprinse între coechipieri. Echipele nu au scăpat de tradițiile locale nici în cea de-a doua misiune a serii, ce a avut loc într-un magazin de confecții. După ce au înfășurat metri de material, au fost nevoiți să aranjeze treisprezece bucăți de mătase în funcție de nuanță, iar diferențele subtile, aproape imposibil de sesizat, au făcut ca fiecare cuplu de vedete să reînceapă proba de nenumărate ori: ”Din cauza ta sunt aici între niște tone de kitch-uri”, a răbufnit Ana Morodan, într-o discuție aprinsă cu coechipierul său, Teleșpan.
Lupta pentru amuleta de o mie de euro s-a dat între Șerban Copoț și George Vintilă, respectiv Cocuța și Bogdan Boantă, primele două echipe ajunse la punctul de întâlnire cu Gina Pistol. Jocul a testat atenția la detalii, rapiditatea și memoria. În vreme ce unul dintre coechipieri a făcut papiote la mori, obținând pentru fiecare câte o eșarfă, colegul său a trebuit să le repartizeze localnicelor, în funcție de culoarea sari-urilor pe care le purtau inițial, culoare ce au fost nevoiți să o rețină. Deși proba nu a fost deloc ușoară și nicio echipă nu a reușit să ghicească ordinea corectă din prima încercare, în cele din urmă, George Vintilă și Șerban Copoț au fost cei care au câștigat amuleta. Pe lângă suma obținută, cei doi au beneficiat și de un avantaj: au plecat în cursă cu o mașină de epocă, pentru zece minute.
La polul opus, CRBL și Oase au fost aleși de câștigători să poarte o pereche de șlapi din lemn și au plecat în căutarea unui loc de dormit: ”Cu acești papuci nu ai decât o singură viteză: foarte încet!”. Restul echipelor au pornit în ordinea sosirii, dar niciuna nu a beneficiat de vreun avantaj, căci misiunea cazării a fost una aproape imposibilă. Ore negre pentru vedetele Asia Express, care pentru prima dată în acest concurs nu au avut nicio șansă să convingă localnicii și au mers ore întregi pe străzi, fără nicio speranță: ”În momentul acesta, pentru noi, India este un coșmar. Nu întâlnim ospitalitatea aceea. Nu există pur și simplu om care să te primească în casa lui seara”, spunea Șerban Copoț dezamăgit. Ana Morodan și Teleșpan au cedat nervos, în vreme ce Jojo a fost nevoită să apeleze la o căutare pe Google a propriului nume pentru a convinge proprietarul unui hostel să îi primească.
Dis-de-dimineață, cursa pentru imunitate a reînceput, dar înainte de a ajunge la ultimul punct de control, vedetele au mai fost nevoite să îndeplinească o mică provocare: să schimbe cu un localnic un produs vestimentar. Ruby și Robert au fost cei care, la finalul serii, au reușit să câștige imunitatea și au marcat prima lor victorie în acest concurs: ”Câți cartofi o să-mi iau de 100 de euro.. O să-mi iau mulți cartofi cu ochiuri. Poate găsesc și niște brânză așa sărată, ca la noi. Îmi bate inima de fericire”, a spus Ruby fericită.
Asia Express- Drumul Elefantului, cel mai dur reality show, continuă diseară pe Antena 1 cu o ediție ce-i va scoate pe concurenți din zona de confort, iar despre ce este vorba telespectatorii pot vedea începând cu ora 20:00.
|
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 10 martie 2019 |