x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mihai și Elwira Petre au câștigat prima amuletă din Georgia Show-ul, lider de audienţă

0
25 Oct 2021 - 17:52

Duminică seară, cele șase echipe rămase în cursa celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Împăraților, au ajuns în Georgia, a doua țară de pe traseul sezonului 4. Vedetele au fost întâmpinate cu tradiții extrem de diferite față de tot ce au cunoscut până acum, cu o cultură aparte și o limbă ce s-a dovedit a fi foarte greu de învățat. Dacă ziua a început cu o doză de energie și mult entuziasm, căci concurenții erau curioși să descopere această nouă cultură, misiunile nenumărate i-au încercat atât fizic, cât și psihic. Aseară, doar primele trei echipe ce au reușit să pronunțe și să scrie corect frazele georgiene s-au calificat la jocul de amuletă. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare prima ediţie a stage-ului cu numărul şase, emisiunea impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. 

Conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 8.7 puncte de rating și 26.3% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6.5 puncte de rating și 19.5% cota de piață. Şi la orașe, prima ediţie a celui de-al şaselea stage al show-ului de la Antena 1 a fost lider de piată cu o medie de 8.2 puncte de rating și 19.4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6.4 puncte de rating și 15.3 procente din cota de piață. În minutul de aur, 20:47, peste 1.7 milioane de telespectatori urmăreau aventura Asia Express – Drumul Împăraţilor.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât la nivelul Prime Time-ului (cel mai vizionat interval al zilei – 19:00 – 23:00), cât şi la nivelul întregii zile (Whole Day - 02:00 – 26:00), atât la nivelul publicului commercial, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Primul joc de amuletă disputat pe teritorul Georgiei a fost adjudecat de Mihai și Elwira Petre, ceea ce le va oferi un avantaj în cursa spre imunitate ce se va da în seara aceasta, pe Antena 1, de la 20:30: Ne așteptam cu toții să câștige Mihai. Superman cred că ar fi invidios pe el, au glumit concurenții.

             Diseară, de la 20:30, pe Antena 1, cursa pentru imunitate continuă la Asia Express- Drumul Împăraților. Până la obținerea acestei mize mult râvnite, primele trei cupluri ajunse la steag trebuie să joace Jenga și să găsească plăcuțe inscripționate cu litere, fără a dărâma piesele. Mai apoi, literele trebuie să fie aranjate într-o frază cât mai rapid, căci echipa care o va afla prima are mari șanse să obțină și prima imunitate din Georgia.

            Cum se vor descurca vedetele în a doua zi de pe teritoriul Georgiei și care vor fi vedetele ce se vor bucura de restul etapei în calitate de turiști, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la 20:30, în cea mai nouă ediție Asia Express- Drumul Împăraților.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 24 octombrie 2021

Serviciul de email marketing furnizat de