Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban. Conform Kantar Media, cea de-a doua ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 7.5 puncte de rating și o cotă de piață de 24.8%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6.6 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.
Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.2 puncte de rating si 18.2 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 6.5 puncte de rating și 16.5 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 22.47, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe momentele savuroase oferite de Chef Bontea, Chef Dumitrescu și Chef Scărlătescu.
Seria poveștilor senzaționale și a farfuriilor savuroase continuă și în această seară la Antena 1. Chefii vor avea parte de o prezență cu totul aparte. Rolpf Buchholz, bărbatul care a intrat în Cartea Recordurilor ca fiind cel mai tatuat om din lume vine în platoul Chefi la Cuțite. Reacția celor 3 va rămâne cu siguranță una de neuitat!
Sursa:Kantar Media Citește pe Antena3.ro |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 8 septembrie 2020 |