x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon

0
29 Sep 2020 - 19:28

Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.7  puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 5.8 puncte de rating și 17.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9 puncte de rating si 21.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 4.8 puncte de rating și 11.8 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 de procente, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.7 puncte de rating și 13.8 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

          În ediția de luni seara, Ștefan Bănică și fiul lui, Radu Ștefan Bănică, au demonstrat că au factorul X nu doar pe scenă, ci și în bucătărie. Ștefănel a reușit să îi impresioneze pe cei trei chefi cu un pui portocaliu, o rețetă pe care obișnuiește să o gătească deseori și în familie și să obțină cele 3 cuțite. Ba mai mult, la final Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu i-au oferit și cuțitul de aur pentru a-i încuraja pasiunea pentru bucătărie.

Tot luni seara, chefii au gustat și câteva bucate tradiționale din Maramureș pentru prima oară în viața lor. Laptele de oi sau zama de bureți de bortă aduse de Ileana Vlad, concurenta de pe Valea Izei au făcut senzație în platoul Chefi la cuțite.

         Seria degustărilor pe nevăzute continuă și în această seară la Antena 1. Nico și fiica ei, Andra fac echipă în bucătărie. După ce au experimentat aventura Asia Express, cele două vin pe un teren care le este mult mai familiar.. .cel al gătitului. La pachet cu farfuriile spectaculoase vin în această seară și concurenți cu nume... haioase. Meniul va fi completat de personaje care își încearcă din nou norocul în fața chefilor sau de concurenți care îți deschid apetitul nu doar pentru mâncare, ci și pentru povești extraordinare.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 28 septembrie 2020

Serviciul de email marketing furnizat de