x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Noua identitate vizuală a Observatorului, dezvoltată împreună cu britanicii de la Red Bee

0
19 Apr 2020 - 11:41
Noua identitate vizuală a Observatorului, dezvoltată împreună cu britanicii de la Red Bee

Observatorul Antenei 1 va avea o nouă identitate la nivel vizual, începând de astãzi, 19 aprilie. Noua campanie de imagine a fost dezvoltată împreună cu compania britanică Red Bee, una dintre cele mai mari agenții de creație din Europa. Cu sediul în Londra, Red Bee a dezvoltat proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment: Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.

             O altă identitate vizuală va avea și site-ul Observator, pe care userii îl vor găsi de acum la o  nouă adresă – www.observatornews.ro. Odată cu această campanie de imagine, Observator completează platforma de știri pe care o oferă și cu o aplicație de mobil, disponibilă pe iOS și Android, aplicație ce oferă în premieră utilizatorului posibilitatea de personalizare a conținutului. Fiecare user va avea posibilitatea de a vedea în feed numai informații care îl interesează, poate primi notificări instant despre cele mai importante subiecte ale zilei  sau poate asculta știrile în timp ce este la volan sau într-o altă situație în care nu poate utiliza telefonul. Noua aplicație oferă de asemenea posibilitatea de a trimite informații direct către echipa editorială, prin intermediul unei secțiuni speciale, Fii Observator. Orice eveniment surprins de utilizator poate deveni în timp real o știre.

Citeşte mai multe despre:   observator
Serviciul de email marketing furnizat de