Jurnalul.ro Timp liber Mirela Boureanu Vaida are pile în aeroport datoritã emisiunii „Mireasã pentru fiul meu”

05 Sep 2013   •   13:50

La doar câteva ore dupã finala celui de-al doilea sezon al emisiunii „Mireasã pentru fiul meu”, Mirela a plecat într-o binemeritatã vacanţã pe Coasta de Azur, alãturi de soţul sãu. Deşi a avut parte de clipe de vis în cele şase zile petrecute pe tãrâm franţuzesc, vacanţa a debutat cu stângul pentru îndrãgita prezentatoare.
„Am avut avion la ora 06:20, imediat dupã marea galã „Mireasã pentru fiul meu – Nunta”. Deşi am ieşit din direct la ora 01:00, am rãmas alãturi de concurenţi pentru poze şi rãmas-bun, astfel cã am ajuns acasã la 3 dimineaţa, adormind instant. La 5 m-am trezit din instict, cu o teamã teribilã. O singurã orã pânã decola avionul. Tin sã îi mulţumesc pe aceastã cale taximetristului care ne-a dus la aeroport în doar 10 minute, dar şi doamnei de la ghişeu, care bucuroasã nevoie-mare cã favorita dumneai câştigase emisiunea, ne-a ajutat sã ajungem cu bine la avion” povesteşte amuzatã Mirela.

Acesta nu a fost însã singurul incident. Mirela şi soţul sãu au fãcut o escalã la Roma, unde o furtunã cumplitã le-a amânat urmãtorul zbor cu cinci ore. Nimic nu a putut însã sã îi strice bune dispoziţie Mirelei. „M-am încãrcat cu energie, mult soare, plimbãri romantice...Ne-am bucurat de luxul şi excentricitatea lui Monte Carlo şi de plajele fine din Saint Tropez.”

Sâmbãta trecutã Mirela a revenit cu forţe proaspete la startul celui de-al treilea sezon „Mireasã pentru fiul meu” şi le dã întâlnire telespectatorilor în fiecare zi, în intervalele 12:00 – 13:00 şi 14:00 – 16:00, cu multe momente interesante din casa concurenţilor.