Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.
Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
DA, ACCEPT
Coarne cu 35% mai scurte
Festivalul Cerbul de Aur 2009 şi-a tăiat şi el 35% din "coarne", faţă de anul trecut, în spiritul crizei financiare. Cu toate acestea, bugetul i-a rămas foarte consistent:aproximativ 1,5 milioane de euro.
Cerbul de Aur îşi face intrarea pe scena de la Braşov cu... artificii. De la cele financiare la onorariile de recitaluri negociate pe "prietenii" şi până la artificii sceno-tehnice propriu-zise. Echipa TVR care se ocupă de festival a vrut să arate presei şi, implicit, publicului că se poate face spectacol şi cu bani mai puţini. "Bugetul din 2009 este cu 35% mai mic decât anul trecut.
Onorariile artiştilor sunt de bun-simţ şi toate cheltuielile au fost negociate la sânge", a declarat Mioara Negescu, directorul festivalului. Pe de altă parte, Petre Năstase, regizorul Cerbului, spune că va face la Braşov o trecere în revistă a istoriei muzicii moderne, din anii '50 până în zilele noastre.
Fiecare seară de festival (de pe 2 până pe 7 septembrie) are un concept propriu: Evergreen, Pop, Rock, Finala concursului de interpretare, Gala Laureaţilor şi Superstar şi, la 7 septembrie, Hora satului.
ECONOMII
Scena din Piaţa Sfatului va fi sub forma celei de la San Remo, iar fiecare seară de festival, de miercuri până duminică, va însemna nu doar muzică, ci un spectacol multimedia, în care au fost îmbinate numere de balet, proiecţii pe ecrane, efecte speciale, toate pe un fundal muzical live asigurat de trupa Sistem.
Bugetul pentru artiştii străini care vor concerta la Braşov este de aproximativ 150.000 de euro - onorarii şi drepturi de televizare. Formaţia Hot Chocolate şi chitaristul Steve Vai vor primi câte 20.000 de euro, iar cântăreţul Tiziano Ferro - 60.000 de euro, deşi acesta "costă" între 80.000-100.000 de euro.
Nu lipsesc din program recitalurile româneşti. În seara Evergreen (2 septembrie), vor cânta şlagăre româneşti Gabriel Cotabiţă, Paula Seling, Nico, Nicola, Leo Iorga, Luminiţa Anghel, Marcel Pavel, Aurelian Temişan, Monica Anghel, Vlad Miriţă, Delia Matache, Mihai Georgescu, Aura Urziceanu, George Nicolescu şi Doina Spătaru. Joi seară face show trupa Holograf, vineri - Direcţia 5 şi sâmbătă - Vama. În seara Galei Laureaţilor, cântă Loredana şi invitaţii săi.

Ştiri din .ro
PUBLICITATE
Liviu şi Andrei se transformă în trupa Andre la Te cunosc de undeva! Andreea Bălan nu rezistă şi pleacă de lângă colegii ei
Cea mai nouă gală Te cunosc de undeva!, difuzată sâmbătă, de la 20:00, la Antena 1 îi va pune pe toţi cei 11 concurenţi ai transforming show-ului într-o ipostază foarte dificilă. Având...
Cine sunt cele 25 de pretendente la inima Burlacului

Modul în care porți geanta spune multe despre personalitatea ta

Cum facem vestiţii mucenici moldoveneşti
Mucenicii moldoveneşti sau sfinţişori, așa cum mai sunt denumiți în anumite zone ale țării, sunt preparatele care nu lipsesc de pe masă de Sfinții 40 de Mucenici, din 9 martie.
Iată cea mai simplă...
Circuite noi pentru vizitatori, în jurul celor mai frumoase castele

La 17 ani, Daria Ștefania merge în finala iUmor! Cea de-a treia ediție, lider de audiență
Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.
Astfel, la nivelul...
Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență
Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nnivelul publicului comercial din mediul urban.
Astfel, la...
Chefi la cuțite – lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Donald Trump, roast istoric la iUmor, miercuri, de la 20.30, la Antena 1

Cum poți deveni make-up artist: sfaturi pentru primii pași și o viziune productivă
Meseria de make-up artist presupune, înainte de toate, pasiune și dedicare. Nu toți pasionații de machiaj, look și tehnici de înfrumusețare pot face o carieră din asta, dar dacă eștii perseverent și îți...
Redescoperirea relației sau a căsniciei: ce poți face pentru a dezvolta constant pasiunea pentru partener
Relațiile de lungă durată și căsniciile au nevoie de atenție, o bună gestionare a conflictelor și, de multe ori, compromisuri. Deoarece este foarte greu, spre imposibil, să ai aceleași sentimente ca cele din pr...
Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod. Show-ul a fost urmărit de peste 2 milioane de telespectatori

Parfumurile orientale: descoperă de ce au devenit atât de populare în întreaga lume?

Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite. Emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial

Toto Dumitrescu se alătură distribuţiei serialului Adela, de la Antena 1
