Next, cunoscutul lanţ britanic de magazine, şi-a francizat primul său magazin în România, lansat o dată cu deschiderea Băneasa Shopping City în luna aprilie, într-o atmosferă destinsă la Fratelli Lounge Bar din Bucureşti, joi, 29 mai
Next, cunoscutul lanţ britanic de magazine, şi-a francizat primul său magazin în România, lansat o dată cu deschiderea Băneasa Shopping City în luna aprilie, într-o atmosferă destinsă la Fratelli Lounge Bar din Bucureşti, joi, 29 mai, în prezenţa mai multor oameni de afaceri, personalităţi din domeniul muzical, dar şi al televiziunii, printre ei numărîndu-se Livia Dilă, Damian Drăghici, Malvina Cervenschi, Nicole Luminiţa Anghel.
Victoria Houghton, fostă Fashion Buyer la Next în ultimii cinci ani, a decis să aducă franciza în România, după o evaluare a comerţului de modă din ţară. În lumea întreagă, Next oferă îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi produse pentru casă, cu o calitate şi cu un stil unice. Primul magazin românesc, din Băneasa Shopping City, comercializează îmbrăcăminte şi încălţăminte pentru femei şi bărbaţi şi are, de asemenea, o ofertă foarte largă la sectorul de copii. Magazinul oferă şi haine pentru femeile însărcinate, care, precum se ştie, nu prea au de unde alege în România, oferta fiind destul de limitată.
LOOK. Pentru primele şase luni, magazinul are un manager din Marea Britanie, detaşat de Next UK, care instruieşte personalul şi asigură un serviciu excelent al clienţilor şi o atmosferă şi un look britanic autentic. Marfa este livrată săptămînal, ceea ce oferă un flux permanent de marfă nouă şi toată gama de mărimi pentru fiecare produs. “Am început să lucrez pentru Next acum cinci ani, mai întîi ca product developer în sediul din Bangkok, Thailanda. Mi-am petrecut ultimii trei ani în Marea Britanie, ca buyer pentru departamentul de haine de copii. După ce am lucrat atît în partea de design, cît şi în partea de achiziţie, am realizat că ar fi o provocare foarte mare să închid cercul comercial şi să-mi extind astfel experienţa deschizînd un lanţ de magazine. Am văzut o nişă disponibilă pe piaţa din România şi am decis să deschid un lanţ Next aici. Plănuiesc două noi deschideri în Bucureşti în următorii doi ani, după care vor urma magazine noi în cîteva mari oraşe din România”, a declarat Victoria Houghton, manager al francizei Next pentru România. Lansat în 1982, Next operează în prezent un lanţ de mai mult de 480 de magazine în Marea Britanie şi Irlanda şi peste 140 de magazine francizate în toată lumea. Lanţul comercial Next s-a lansat în februarie 1982 cu o colecţie exclusivistă de haine, încălţăminte şi accesorii în tendinţe pentru femei. Foarte curînd au fost lansate colecţiile pentru bărbaţi, copii şi pentru casă. Hainele Next sînt create de o echipă proprie de stilişti, pentru a asigura o continuitate a calităţii, stilului şi preţului. Catalogul Next, operaţiunea Next de comandă prin poştă, a fost lansată în 1988. Acesta conţine şi acum 350 de pagini şi a dat startul acestui tip de comerţ în Marea Britanie. Comerţul online a fost introdus în 1999, pe site-ul www.next.co.uk fiind postat întregul catalog de cumpărături, pagină cu pagină altă premieră pentru Marea Britanie.
Citește pe Antena3.ro