Sanda Nicola este scriitoare, cunoscut reporter și om de televiziune. Este mama unei fetițe pe nume Agnes și soția lui Liviu Iolu, jurnalist de presă scrisă. Acum se declară o femeie fericită, însă a fost nevoită să treacă, de-a lungul vieții, peste multe obstacole extrem de grele.
Sanda Nicola spune despre ea că era fată foarte emotivă și, din acest motiv, a ezitat de-a lungul timpului să facă multe dintre lucrurile pe care și le-ar fi dorit. Asta și pentru că în copilărie a crescut în umbra fraților ei, iar familia nu o încuraja niciodată. Pentru a demonstra că ea poate realiza ceva, în ciuda descurajărilor venite din partea familiei, Sanda fuge de acasă la vârsta de 20 de ani. A fost foarte ambiționată să reușească în televiziune.
La vârsta de 21 de ani se căsătorește cu Bebe Nicola, producătorul emisiunii pe care ea o prezenta la acea vreme. Povestește că socrii ei au primit-o cu foarte multă căldură în familie și au fost oamenii care au „pansat foarte multe răni”. În 2001, Sanda îl naște pe fiul ei, care din păcate a murit la doar trei ore după naștere, ceea ce i-a schimbat radical viața. S-a izolat complet și a și divorțat ulterior.
Loviturile vieții nu s-au terminat însă aici. In 2005, atunci când avea 27 de ani, în urma unor analize ginecologice de rutină, a aflat ca suferă de cancer uterin.
În ediția de astăzi de a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, difuzată la Antena 1, de la ora 14.00, Sanda Nicola a împărtășit povestea ei de impresionantă de viață, a vorbit despre cum a reușit să treacă peste tragediile din viața ei, să-și regăsească echilibrul liniștea.
Și poveștile de viață prezentate de Mirela Vaida în ediția de ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, emisiunea de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, în intervalul 14.01-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 1,5 puncte de rating și 17,3 cotă de piață.
Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena 1 s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 2,2 puncte de rating și 13 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de ProTv cu 1,9 puncte de rating și 11,6 cotă de piață, urmată de Kanal D cu 1,7 puncte de rating și 9.9 cotă de piață.
În minutul de aur 15:20, peste 400.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.
Sursa:Kantar Media, Copyright:ARMADATA S.R.L. Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group. Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban, Național. Perioada 25 aprilie.